«Родинна ковбаска» запустила чат-бот для замовлення доставки продукції

«Родинна ковбаска» запустила чат-бот для замовлення доставки продукції

12.05.2020 12:05
  437
rau

Життя в умовах карантину позначилося як на малому, так і на великому бізнесі. Компанії змушені переглядати свої бізнес-моделі, швидко реагувати на нові виклики та адаптуватися до глобальних змін у житті суспільства.

Період карантину позначився і на ТМ «Родинна ковбаска». «Хоч ми не потрапили під заборону, однак зіштовхнулися з утворенням черг у наших магазинах», – коментує ситуацію генеральний директор компанії Олег Баран.

Першим кроком для зменшення скупчення людей у магазинах було збільшення кількості касових апаратів у тих магазинах, де це можна було зробити. Однак цих дій було недостатньо для вирішення проблеми, тому компанія прийняла рішення йти в доставку. Так з’явився новий проект «Своє.Свіже.Драйв»  – доставка продукції додому. Для того, щоб скористатися цим сервісом, клієнти обирають продукцію у каталозі на Facebook-сторінці, телефонують та здійснюють своє замовлення. Перед Великоднем багато людей також скористалися послугою доставки додому готових Великодніх кошиків.

«Ми хотіли зробити доставкою ще простішою та зручнішою для наших клієнтів, тому буквально за два тижні розробили чат-бот у Viber – це свого роду інтернет-магазин у мініатюрі, який полегшує процес здійснення замовлення», – зазначив Олег Баран. Наразі цим сервісом успішно користуються мешканці Львова та найближчих населених пунктів, у планах компанії поступово розширювати географію по всій Україні.

Читайте також –

Сімейна справа: як розвивається торговельна мережа ТМ Родинна ковбаска


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку