Огляд новин drogerie & beauty: EVA, Brocard, Люксоптика та інші
Лінія магазинів EVA почала експорт private label, відкритий онлайн-магазин Brocard, у Люксоптика новий власник, і інші новини сегмента drogerie & beauty.
Цей матеріал доступний російською мовою
Brocard запустив інтернет-магазин
Компанія Брокард-Україна запустила інтернет-магазин Brocard.ua. Заявлена мета проекту: “фокусування сили бренду, зручність для клієнтів і наступний крок до омніканальності”. Як повідомила прес-служба парфюмерно-косметичного рітейлера, онлайн-магазин офіційно почав роботу в січні 2020 року після кількох місяців тестування. У ньому представлено понад 300 брендів з портфоліо компанії, при цьому кількість брендів і товарних позицій продовжує збільшуватися. Також продовжує розширюватися функціонал сайту.
У компанії також відзначили, що за час первинного тестування нового магазину – з жовтня 2019 року по січень 2020-го – покупки в ньому зробили 26 000 клієнтів. У той же час, перший онлайн-магазин компанії Брокард-Україна – Letu.ua, який був запущений ще в 2013 році – продовжує роботу.
Перший корнер М.А.С у Львові
26 лютого 2020 року у львівському ТРЦ Forum Lviv в магазині Brocard відкрився перший корнер M.A.C – бренд декоративної косметики з найбільшою гамою відтінків для макіяжу. Фірмовий стиль магазину витриманий відповідно до філософії бренду. Інтер’єр виконаний в чорно-білій гамі з вкрапленням декору з яскравих райдужних кольорів. Нагадаємо, перший такий магазин був відкритий у вересні 2016 року в Києві. Детальніше про це можна прочитати тут.
У Харкові відкриється новий магазин Блиск і відро
На 13 березня 2020 року в Харкові заплановано відкриття нового магазину товарів для всієї родини Блиск і відро за адресою проспект Гагаріна, 30. Магазин з’явиться на території ТЦ Таврія В, який розвивають власники однойменної торгової мережі. Всім відвідувачам, хто в перші два дні роботи магазину зробить покупку від 299 грн одним чеком обіцяно подарунок.
Нагадаємо, Таврія В – всеукраїнська мережа супермаркетів, яка працює з 1992 року. Крім цього розвиває мережу делікатес-маркетів Космос, магазинів формату drogerie Блиск і відро. Складається з 95 торгових об’єктів.
Лінія магазинів EVA почала експорт private label
Мережа з продажу парфумерії та косметики EVA підписала контракти на поставку товарів під її власною торговою маркою (private label) іншим рітейлерам. У минулому році компанія Руш (мережа EVA) запустила новий проект – експорт товарів, які виробляються під власною торговою маркою мережі (private label). Про це на зустрічі з журналістами розповіла директор департаменту ВТМ мережі EVA Галина Ободець, пише НВ. Бізнес. «Продукція поставляється невеликим мережам в Білорусі, Вірменії та Грузії. Зараз проводяться переговори з ритейлерами в Молдові, Білорусі та країнах Африки. З мережами на території України ми не співпрацюємо», – каже Галина.
За її словами, зараз в магазинах продаються товари під 40 власними торговими марками в різних категоріях, які випускаються на замовлення мережі на фабриках на території України та за її межами. Лідерами серед них є декоративна косметика GlamBee, LCF, Patricia Ledo, панчохи Viv’en, підгузники і товари жіночої гігієни.
Зараз мережа магазинів Eva управляє близько 990 магазинами по всій території країни. У минулому році її продажі, за даними компанії, склали близько $500 млн.
Як повідомила фінансовий директор мережі EVA Лілія Воленко, інвестиції мережі на 70-85% фінансуються за рахунок власного прибутку, а торгові точки EVA досить швидко починають приносити прибуток: середній термін окупності складає від двох до чотирьох років. Детальніше про розвиток торговельної мережі і значущих проектах компанії можна прочитати тут.
Що відомо про нового власника Люксоптика
На початку січня французько-італійський холдинг EssilorLuxottica, світовий гравець на ринку лінз, оптичного устаткування та окулярів, купив найбільшу українську мережу Люксоптика, – повідомляє Liga.net з посиланням на Мін’юст. Кінцевим власником Люксоптики тепер значиться 84-річний італійський мільярдер Леонардо Дель Веккіо.
«Король окулярів», як називають Дель Веккіо в італійській пресі, викупив найбільшу в Україні мережу з продажу окулярів і лінз у групи інвесторів, найбільші з яких співвласник медсеті Добробут Олег Калашников і дружина екс-глави Адміністрації президента України Бориса Ложкіна Надія Шаломова. Вони передали італійському бізнесменові відразу п’ять компаній – Люксоптика Холдинг, Оптичний дім, Інтереко, Ленті Про і Нова Віста.
У 2018 році п’ять компаній, які партнери продали французько-італійської EssilorLuxottica, отримали 707 млн грн виручки ($29 млн), випливає з фінзвітності компаній, з якою ознайомилася LIGA.net. У скільки обійшовся український оптичний бізнес італійському мільярдерові – невідомо. Умови угоди сторони не розкривають. Детальніше про нового і колишніх власників можна почитати тут.
Yves Rocher планує відкрити в 2020 році до п’яти магазинів
В Україні мережа магазинів французької натуральної косметики Yves Rocher працює 27 років. Весь цей час компанія успішно нарощувала оберти, і зараз Yves Rocher – один з найбільш відомих брендів на вітчизняному ринку. Як розповів в інтерв’ю RAU директор роздрібної Yves Rocher Україна Євген Лиходід, мережа складається з 96-ти бутиків. У 2020 році планується відкрити по оптимістичним очікуванням, можливо, п’ять точок, а при песимістичному варіанті розвитку подій – не більше трьох.
Нові торгові точки будуть відкриватися в оновленому екологічному форматі. Поки таких магазинів всього 18% від загальної кількості, але як показала практика, після реновації товарообіг в середньому збільшується приблизно на 30%. Зрозуміло, все залежить від конкретної локації, конкурентного оточення і т. п.
Читайте також наш попередній огляд –
Огляд новин drogerie & beauty: EVA, Brocard, Люксоптика та інші