Турецький флагман: LC Waikiki відкрив у Києві свій 1000-й магазин у світі і найбільший – в Україні (фоторепортаж)

Турецький флагман: LC Waikiki відкрив у Києві свій 1000-й магазин у світі і найбільший – в Україні (фоторепортаж)

15.02.2020 09:00
  2432
Микола Маранчак

Концептуальний shop-in-shop LCW Dream, інвестиції $1,2 млн, інтер’єр DP-B і два поверхи нових колекцій, – що запропонував покупцям і чим ще унікальний 1000-й магазин LC Waikiki.

Цей текст доступний також російською мовою

13 лютого в столичному торгово-розважальному центрі River Mall відбулося урочисте відкриття нового магазину турецького одежного бренду LC Waikiki. Для мережі, яка працює на трьох континентах в 47-ми країнах, подія більш, ніж значуща – київський об’єкт став 1000-м об’єктом рітейлера. Чим унікальна ця торгова точка, що в ній представлено і як пройшло відкриття – в репортажі RAU.

“Кожен має право добре одягатися” – саме під таким девізом відкрився двоповерховий магазин LC Waikiki на Дніпровській набережній, 12, в Києві. Компанія, яка успішно розвивається на світовому рівні, відкрила в столиці України свій тисячний торговий об’єкт, що став найбільшим в країні. Площа LC Waikiki в ТРЦ River Mal – 1950 кв. м, інвестиції у відкриття – $1,2 млн.

Церемонію відкриття флагмана LC Waikiki проводили голова правління LC Waikiki пан Вахап Кучук, генеральний директор LC Waikiki Берна Акюз Огут, а також надзвичайний і повноважний посол Республіки Туреччини Ягмур Ахмет Гульдере та інші гості.

Магазин LC Waikiki розташований на першому поверсі ТРЦ River Mall біля іншого fast-fashion гіганта – H&M. Стратегічне розміщення біля ескалатора, який веде як на другий поверх, так і вниз до супермаркету Сільпо в стилі яхт-клубу, свідчить, що місце вибрано не випадково, і рітейлер має намір стати одним з ключових операторів торгово-розважального центру. Таке розташування зможе забезпечувати додатковий трафік відвідувачів навіть у разі, якщо вони не приїхали спеціально на шопінг в магазин французько-турецького бренду.

Після урочистого розрізання стрічки гості, що прийшли на відкриття магазину, змогли ознайомитися з речами з нових колекцій, придбати вподобані, покуштувати частування і взяти участь у святкових активностях.

Зимово-весняні колекції бренду включають в себе як чоловічий і жіночий одяг, так і дитячий, а також речі для майбутніх матерів. Нові лінійки LC Waikiki відрізняються достатком різних стилів і дизайнерських експериментів. В асортименті можна знайти вбрання як casual або спортивного стилю, так і святкові, для ділових зустрічей, і на кожен день. Дизайнери мережі постійно стежать за модними новинками і випускають колекції кожні два місяці.

Чоловікам LC Waikiki пропонує широкий вибір класичного, спортивного та повсякденного одягу. В асортименті представлені піджаки, куртки, жилети та футболки з різними принтами. В окремих зонах можна знайти класичні та джинсові костюми, сорочки та взуття.

Дитячий одяг розділили на три вікові групи – для дітей до 5 років, від 4 до 14 років, а також підліткову колекцію. Для наймолодших в сім’ї традиційно представлені принти з яскравими і квітковими фарбами, стразами та іншим.

Дизайн магазину виконаний в концепції DP-B: великої кількості світла, білих стін, світлих підлог і відчуття простору. Колір торгового обладнання змінюється в залежності від відділу: сіро-коричневі стенди в зоні чоловічого одягу, кристально-білі – в дитячому відділі. В цілому інтер’єр магазину виглядає простим і відкритим, але помітно, що багато уваги приділено деталям. Партнером LC Waikiki з оформлення торгової точки в ТРЦ River Mall стала будівельна компанія SYNERGY CONSTRUCTION.

На першому та другому поверсі магазину розмістився концептуальний shop-in-shop LCW Dream, в якому представлені білизна, пляжні та купальні костюми.

LC Waikiki вже представлена 35-ма магазинами в 18-ти містах України. У 2020 році компанія планує досягти позначки 45 магазинів, 49 – в 2021 році, 56 – в 2022 році і 60 – в 2023-му.

Серед глобальних цілей компанії – розширити в 2020 мережу і бути представленим в 55-ти країнах на чотирьох континентах, а до 2023 року бути в трійці кращих європейських рітейлерів в індустрії моди.

Більше фотографій з ювілейного магазину турецького рітейлера, що відкрився в столичному ТРЦ River Mall – в нашому фоторепортажі.

Читайте також –

З видом на Дніпро: у Києві відкрився 5-рівневий ТРЦ River Mall (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  372
Усі новини ринку