З видом на Дніпро: у Києві відкрився 5-рівневий ТРЦ River Mall (фоторепортаж)

З видом на Дніпро: у Києві відкрився 5-рівневий ТРЦ River Mall (фоторепортаж)

09.08.2019 08:15
  1619
Микола Маранчак

Сільпо в стилі яхт-клубу, двоповерховий H&M, літня тераса з видом на Дніпро і 10-зальний кінотеатр Планета Кіно з найбільшим в Україні IMAX, – чим ще може здивувати новий столичний ТРЦ River Mall.

Цей текст доступний також російською мовою

Запуск в роботу торгово-розважального центру River Mall, розташованого на Дніпровській Набережній у Києві, без сумніву, можна назвати однією з найбільш очікуваних подій на ринку торговельної нерухомості. Це не дивно – на момент відкриття ТРЦ з орендною площею в 64 000 кв. м став найбільшим торговим об’єктом столиці на Лівому березі Дніпра. І, напевно, одним з найдорожчих проектів комерційної нерухомості Києва в цілому. Як розповідав агентству Interfax-Украина співвласник ТРЦ Сергій Вовченко, в проект вже інвестовано більше $140 млн.

Підігрівало ажіотаж навколо River Mall і неодноразове перенесення термінів відкриття ТРЦ. Втім, в останній місяць літа, об’єкт все ж почав роботу: 1 серпня свої двері для відвідувачів відкрив розташований в ТРЦ кінотеатр Планета Кіно, а 8-го запустився і сам комплекс. Як пройшло його відкриття, які оператори вже почали роботу в об’єкті і які магазини відкриються вже найближчим часом – у фоторепортажі RAU.

Фасад нового ТРЦ, немов копіюючи колірну гамму набережної, виконаний в двох основних кольорах: темно-сірому, схожому на гладь дніпровської води в похмуру погоду, і жовто-пісочному. Оригінальне рішення стало результатом спільної роботи архітектурної групи Архпасаж Україна у співпраці відразу з декількома міжнародними компаніями.

З самого ранку промоутери River Mall зазивали пішоходів, що проносились у своїх справах, стати першими гостями комплексу. Ще до відкриття девелопер обіцяв порадувати клієнтів ТРЦ великою кількістю нових для цього району міста магазинів. Однак, далеко не всі орендарі виявилися готові почати роботу в день відкриття торгово-розважального центру. Закритими виявилися в тому числі головні fashion-якоря – H&M і магазини групи Inditex (ZARA, Bershka, Stradivarius і інші). Втім, в керуючій компанії ТРЦ обіцяють, що вже до Дня Незалежності 24 серпня не менше 90% операторів почнуть свою роботу.

“Не всі магазини хочуть відкриватися з Sale, тому вирішили почекати з відкриттям. Крім того, нам пізно видали адресу і зараз дуже багато магазинів реєструють касові апарати”, – пояснили в River Mall.

 

Однією з головних особливостей об’єкта стало його розташування на набережній. Щоб насолодитися видом, вже в перший день роботи в ТРЦ відкрили літню терасу. Правда прекрасний пейзаж видно поки переважно з літньої тераси одного з ресторанів. Для інших відвідувачів крізь скло поки відкривається в основному вид на будівництво і житловий квартал.

Масштабну розважальну програму в день відкриття комплексу організував продуктовий якір ТРЦ – супермаркет Сільпо. Перед присутньою публікою виступив ансамбль барабанщиків, якому підтанцьовували дикуватого виду білосніжні пушинки. Чимало аніматорів компанія Fozzy Group задіяла і біля самого супермаркету – дівчата роздавали кульки та фотографувалися з усіма охочими.

Супермаркет Сільпо в River Mall був реалізований в стилі яхт-клубу і розмістився на мінус першому поверсі на площі 3000 кв. м. Для обслуговування покупців тут обладнали 14 основних кас, 3 тютюнові та 5 кас самообслуговування. Окремо працює 4 каси ресторанів і по одній касі кулінарії і квіткового бутіка. До речі, в новому Сільпо, окрім традиційного асортименту, представлені устриці і омари – під стать новому стилю супермаркету. Детальніше про нього можна буде дізнатися в одному з найближчих фоторепортажів RAU.

10-зальний кінотеатр Планета Кіно перші сеанси показав ще 1 серпня – на тиждень раніше офіційного відкриття River Mall. Площа кінотеатру – 3300 кв. м. У кожному із залів передбачені місця для осіб з обмеженими можливостями, також є спеціальна кімната матері і дитини.

Це вже другий кінотеатр мережі Планета Кіно в Києві, і восьмий – по Україні. Виділяється він найбільшим в столиці екраном залу IMAX. Для його установки навіть довелося розбирати стіну ТРЦ, оскільки інакше змонтувати його було неможливо. Ще одна «фішка» нового об’єкта мережі, розвитком якої займається ТОВ “Тріумф Медіа Груп”, – додаткові функції залу 4DX. Тут встановлено спеціальне обладнання, що створює незвичні ефекти для глядачів фільму: падаючий сніг, плаваючі мильні бульбашкита ін. Це додає емоцій і забезпечує повне занурення в атмосферу фільму.

У фойє працює «кіномаркет», в якому є все необхідне для самообслуговування – від можливості приготувати собі каву до точок, де можна самому налити собі келишок пива. Більш детальний огляд кінотеатру Планета Кіно в River Mall – в детальному фоторепортажі RAU.

Фуд-корт розмістився поблизу – також на третьому поверсі об’єкта. Поки з відкритих тут операторів лише Salateira, Murakami, Market Plaza і Печена картопля. Поки дорослі обідають, дітвора може відпочити на пуфиках.

Fashion-якорями торгово-розважального центру на Лівому березі виступили H&M (2900 кв. м на двох поверхах) та іспанська група Inditex з магазинами Massimo Dutti (678 кв. м), Zara Home (529 кв. м), Pull&Bear (798 кв. м), Oysho (408 кв. м), Bershka (932 кв. м), Stradivarius (557 кв. м), а також найбільша Zara в Україні площею 3511 кв. м. Правда в термін, як вже згадувалося, жоден з цих торгових об’єктів не відкрився.

У той же час, вже зараз в комплексі почали роботу багато інших рітейлерів сегменту fashion. Серед них магазини Hugo, Guess, Anabel Arto, MustHave, Tezenis та інші. А компанія Intertop Ukraine відкрила в River Mall відразу дев’ять торгових об’єктів. Зокрема, тут вона розмістила перший в Україні магазин американського бренду The North Face, а також торгові точки Агмаnі Exchange, Napapijri, Marc O’Polo, Ecco, Skechers, Geox та інші. Загальна площа всіх магазинів Intertop в комплексі склала 1300 кв. м. В них діє система багатоканального продажу, включаючи можливість резерву товару, pick up-сервіс і адресну доставку.

Почали роботу в ТРЦ і магазини МD Fashion, серед яких Diesel, G-star, Walker, Accessorize, Tommy Hilfiger, GANT, Pepe Jeans, Replay. Чимало уваги в комплексі приділено спортивним операторам, які зайняли частину площ на другому поверсі об’єкта. У їх числі Under Armour, adidas, Puma та інші.

З уже відкритих магазинів техніки – Цитрус, Samsung, Moyo і Київстар. А косметика і парфумерія в River Mall представлені торговими точками Brocard, Yves Rocher, Isei Beauty Market.

Ще одним помітним оператором торгово-розважального центру став магазин для творчості Librarium.

Ювелірні вироби представлені такими операторами як Tous, Pandora, Золотий Вік, Zarina, Dominant.

Якорем дитячої зони став розважальний центр Papashon площею 2 500 кв. м. В парку буде працювати інтерактивне кафе, 7 тематичних кімнат для святкування Дня народження і окрема ігрова зона 4kids з м’яким покриттям, лабіринтом, басейном із кульками і атракціонами. Також тут буде лабіринт і смуга перешкод, батутна арена з ніндзя парком і скелелазкою, тюбінг, райдужні мережі, кінетична стіна і багато інших розваг і активностей. Для найбільш допитливих регулярно проводитимуться кулінарні та творчі майстер-класи, розважальні програми та квести.

Поки все це розмаїття розваг готується до запуску, оплотом дитячої зони став новий магазин Будинок Іграшок.

У планах девелопера також відкрити в рамках комплексу аквапарк площею 4000 кв. м. Раніше співвласник ТРЦ Сергій Вовченко казав, що його запуск планується вже влітку 2020 року.

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Читайте також

Гігантоманія або розрахунок: чи стануть успішними київські мегамолли


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку