Бренд Epikur оголосив ЈОВчеллендж!
Епікур – новий бренд курячого м’яса, вирощеного без антибіотиків – продовжує підкорення ринку України та для цього розширює команду торгового дому.
Цей текст доступний також російською мовою
Про це на сторінці у Facebook оголосила HR-директор бренду Epikur Лана Солнцева. «#ЈОВчеллендж», як його називає Лана, повинен допомогти посилити EpikurTeam новими, енергійними і креативними фахівцями в сфері маркетингу та продажів.
«У США хайринговий місяць січень, коли корпорації починають рік з оновлення персоналу. В Україні ж січень споконвічно happy-місяць. Хочу задати новий тренд, а заодно посилити нашу ФАНТАСТИЧНУ #EpikurTeam креативними і зарядженими енергією соЕпікурівцями», – пише Лана Солнцева.
За словами HRD, робота з резюме буде 24 години на добу, 7 днів на тиждень до 31-го січня 2020. “JOB-челлендж: ось який виклик ставлю собі і нашій HR-команді До #31січня. Ми готові приймати ваші резюме 24/7, незалежно від свят (існує думка, що HRи не сплять і в нас #ЕнергіїВистачитьНаВсе). Або ж просто залиште контакт і пару слів про себе мені в месенджері. Виходьте на зв’язок навіть в гірськолижному костюмі або загоряючи на шезлонгу. Для нас це нормально, можемо спілкуватися навіть під час пробіжки)) Просто про головне – вакансії тут https://t.me/job_epikurteam (включайтеся в команду МАРКЕТИНГУ чи інші напрямки). Якщо є такі люди в оточенні – порадьте нам, якщо ні – зробіть репост, завдаючи щастя тим, хто знайде роботу. У нас в EpikurTeam все здОрово і здорОво, особливо відносини всередині команди”, – написано в повідомленні.
Також тих, хто порекомендував найнятих фахівців, чекає приємний сюрприз.
«P. S. І так, найприємніше: всіх, хто порекомендує кандидата, якого ми наймемо, наш BrandFather (він же керуючий партнер Epikur) Олексій Коваленко особисто запросить на пробіжку на Трухановому острові або обід/вечерю в ресторан, де готує наш улюблений Епікур. Чесне EPIKURівське!)» – підсумувала Лана Солнцева.
Ознайомитися з переліком відкритих вакансій бренду-реформатора ринку ви можете в Telegram каналі https://t.me/job_epikurteam
Довідка. Бренд «Епікур» виробляють на потужностях Володимир-Волинської птахофабрики – україно-голландського підприємства, яке входить в 5-ку лідерів національного ринку курятини. Продукція представлена в багатьох національних і регіональних торгових мережах України.
Особливість компанії – виробництво натурального м’яса, вирощеного без антибіотиків, що є унікальною пропозицією ринку України.
Компанія використовує цінності та інструменти SCRUM у своїй роботі, а співробітники активно займаються бігом, беруть участь у марафонах України та Європи.
Керуючий акціонер ГК OPENMIND, до складу якої входить бренд Епікур – Олексій Коваленко.
Сайт компанії – https://epikur.ua/