Навесні мережа Varus запустить два нові формати, один з яких – їжа та напої to go
Також рітейлер призначив нового бренд-шефа мережі супермаркетів Varus – ним став Костянтин Черненко.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Протягом десяти років Костянтин працював в кращих ресторанах України, серед яких Маринад, Шопен і Split. Також він глава Першої асоціації шеф-кухарів України в Дніпрі nf шеф-амбасадор виробника професійного обладнання для кухні – ТМ Hurakan. Свої професійні навички бренд-шеф Varus також відточував в ресторанах Львова, Києва і, звичайно ж, Дніпра. Костянтин – постійний спікер і ведучий майстер-класів на різних гастрономічних самітах і конференціях, в тому числі RestArt, Foreach, Tasty of Ukraine тощо. Суддя кулінарних кубків України.
“Мені імпонує бажання компанії розвиватися, створювати та перевершувати очікування клієнтів. Працюючи стільки років в ресторанах, пріоритети якісного сервісу стають непорушними законами. Моє завдання – змінити уявлення про кулінарію, не тільки виводячи її на абсолютно новий рівень, але й створюючи кардинально новий продукт. Я радий стати частиною сім’ї Varus і готувати для кожного з гостей магазинів мережі. Бути бренд-шефом – неймовірна честь і велика відповідальність перед кожним клієнтом.
Зараз Varus знаходиться в процесі трансформації, але хочу відзначити, що вже до весни ми плануємо запуск двох нових форматів один з яких To Go”, – прокоментував Костянтин Черненко.
Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, представлена на ринку продуктового роздробу України компанією «Омега». Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпрі. Станом на 1 січня 2020 року торгова мережа налічує 84 супермаркети. Мережа входить в число найбільших FMCG-мереж по товарообігу за даними Асоціації рітейлерів України.
Читайте також –