Огляд торговельної нерухомості Києва за ІІІ квартал 2019-го: масштабні реформати, нові об’єкти, стабільні ставки

Огляд торговельної нерухомості Києва за ІІІ квартал 2019-го: масштабні реформати, нові об’єкти, стабільні ставки

18.11.2019 04:00
  1214
Іван Зайцев

Міжнародна консалтингова компанія Colliers International Україна презентувала чергове дослідження ринку торговельної нерухомості столиці та визначила ключові тенденції розвитку цієї сфери.

Цей матеріал також доступний російською мовою

В умовах стабілізації економічної ситуації в країні та зростання індексу споживчих настроїв до рівня 2007 року, ринок торговельної нерухомості Києва готується до суттєвого насичення якісними об’єктами протягом 2019-22 років. За заявами девелоперів, у найближчі три роки обсяг якісних торговельних площ в столиці може збільшитись на 40%, що спричинить зростання конкуренції та призведе до перерозподілу потоків відвідувачів діючих об’єктів.

Разом з тим об’єкти зі зручною локацією та вдалою концепцією викликають активний інтерес серед відвідувачів та орендарів. Наприклад, в ТРЦ River Mall, Дніпровська Набережна, 12 (GLA близько 55 500 кв. м), який було введено в експлуатацію в серпні цього року, вже розпочали свою роботу понад 88% орендарів.

Ринок в очікуванні відкриття ще двох об’єктів: ТРЦ Retroville (GLA біля 92 000 кв. м) – анонсована дата відкриття І квартал 2020 року, та ТРЦ Blockbuster Mall (GLA приблизно 157 000 кв. м) – за заявою девелопера, відкриття очікується протягом IV кварталу 2019 року.

Деякі об’єкти, які було відкрито більш ніж десять років тому, в умовах зростаючої конкуренції проводять або вже закінчили процес реновації або реформату (ТЦ Караван, ТРЦ Dream Town 2-а черга, ТЦ Піраміда, ТЦ Квадрат-Лук’янівка та інші).

Протягом ІІІ кварталу на ринок України вийшов американський бренд The North Face, що відкрив свій перший магазин площею 130 кв. м в ТРЦ River Mall.

Рітейлери продовжують тестувати нові формати. Оновлений і найбільший у світі магазин Sinsay (2300 кв. м) відкрився в ТРЦ Lavina Mall, мультибрендовий магазин українських дизайнерів Всі.Свої (1064 кв. м) продовжує свій розвиток в рамках ТРЦ. Флагманський супермаркет мережі Novus відкрився в ТРЦ SkyMall площею близько 12 000 кв. м.

Окремо варто відзначити вихід класичних рітейлерів в онлайн. Протягом ІІІ кварталу про запуск інтернет-магазинів в Україні оголосили Inditex (бренд Zara), LPP (Reserved, Sinsay, Mohito) та Puma. Онлайн-рітейлери продовжують посилювати свою присутність офлайн. Інтернет-гіпермаркет Rozetka відкрив свою дев’яту локацію в ТРЦ Aladdin, а найбільший в Україні книжковий інтернет-магазин Yakaboo, вперше відкрився в офлайн-форматі в приміщенні Головпоштамту, на Хрещатику.

Читайте також –

Девелоперська активізація: як розвивається ринок торговельної нерухомості Дніпра


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку