Справа зі смаком яблук: як киянин почав виробляти сидр і продавати його в Сільпо

Справа зі смаком яблук: як киянин почав виробляти сидр і продавати його в Сільпо

23.10.2019 08:15
  1418
Виктор Нагорский

Український бренд сидру Bеrryland вийшов на ринок зовсім нещодавно – перша партія напою була випущена лише в 2018 році. Незважаючи на свою молодість, виробник вже продає свій товар в магазинах і ресторанах мережі Сільпо.

Цей матеріал доступний російською мовою

Співзасновник Bеrryland киянин Віталій Карвіга ставить перед собою прості, та в той же час амбітні цілі. З одного боку, він запевняє, що щиро насолоджується процесом створення якісного продукту, який подобається споживачеві. З іншого – хоче створювати в Україні нову культуру споживання сидру. І його перші кроки в цьому напрямку дуже успішні. Втім, про все по порядку.

Від ідеї до реалізації

Отримавши дві вищі освіти за спеціальностями “економіка” і “юриспруденція”, Віталій довгий час працював в сферах, не пов’язаних з харчовою промисловістю. До ідеї заснування бізнесу з виробництва сидру його підштовхнуло хобі: давнє захоплення виготовленням алкогольних і безалкогольних напоїв для себе і своїх друзів. Причому виключно з натуральних продуктів – винограду, яблук, ягід і меду.

Думка про створення масштабного виробництва прийшла близько п’яти років тому. За його словами, заснуванню компанії передувала серйозна підготовча робота.

Спочатку треба було вирішити, який продукт буде вироблятися. Варіант з вином відпав через відсутність сировинної бази. Варіант з пивом також був виключений, так як цей ринок досить насичений. А ось ніша сидру, як і культура його споживання в Україні, виявилася зовсім не розвинутою. У той час як у багатьох європейських країнах цей продукт займає значну частку в обсязі споживання алкогольних напоїв.

Фото: Gvult.com

Втім, у виробництві сидру також були свої складності. Як з’ясувалося, в Україні не ростуть яблука класичних сидрових сортів з високою танінністю, до того ж у підприємця було бажання виробляти самобутній продукт з локальних інгредієнтів, властивих саме Україні. Довелося експериментувати з різними сортами яблук і використовувати дикорослі плоди. В результаті вдалося знайти потрібні мікси для досягнення необхідного балансу якості та смаку.

В цілому, підготовчий період тривав близько чотирьох років. Крім рецептур, підприємцю потрібно було знайти вдалу локацію для виробництва в екологічно чистому районі, сформувати штат, закупити обладнання і забезпечити поставки сировини.

Для цього було знайдено чудове місце в Макарівському районі неподалік від Києва, як основного споживчого ринку.

Віталій зізнається, що пошук персоналу – ще одна складність, з якою довелося зіткнутися на етапі запуску виробництва. «Знайти хороших і відповідальних співробітників в Україні вкрай непросто. Зараз всі хочуть виїхати на заробітки в Польщу або далі в Європу, вважаючи, що там вони зароблять більше і швидше. Той персонал, який нам вдалося знайти, відповідально ставиться до своїх обов’язків, і я дуже задоволений якістю їх роботи. Всі дуже вдумливо і серйозно підходять до процесу, і це також дозволяє нам робити хороший продукт», – запевняє співзасновник Bеrryland.

Фото: Posteat.ua

Від ресторанів до кращої мережі супермаркетів

Перша партія товару була випущена з яблук і груш врожаю 2018 року. Зараз в асортименті компанії 12 видів сидру. Серед них є продукція, виготовлена ​​з різних сортів яблук київських садів, є сидр з плодів, зібраних в буковинських садах. За словами виробника, кліматичні умови й грунт в цих регіонах абсолютно різні, а значить, навіть один і той же сорт яблук може давати абсолютно різні смаки в кінцевому продукті. Крім різних сидрів, в лінійці напоїв, також присутній перрі – це схожий на сидр напій, але зроблений з грушевого соку.

Втім, виробник сидру продовжує експериментувати з рецептурами і планує оновлення асортименту вже в цьому році.

Він впевнений, що вчитися ніколи не пізно, а створення нових продуктів дозволяє ще більше урізноманітнити асортимент і залучити до продукту нових споживачів. «Наша основна цільова аудиторія – це люди 20-45 років, які не п’ють багато міцного алкоголю, віддаючи перевагу напоям високої якості: вину, пиву або сидру. В основному з активним ритмом життя і бажанням куштувати щось нове», – говорить бізнесмен.

Фото: Сhefdaylviv

В той же час, він визнає, що зараз в Україні не розвинена культура споживання яблучного напою, на відміну від безлічі західноєвропейських країн, таких як Іспанія, Франція чи Німеччина. Основний обсяг сидру в нашій країні роблять великі виробники, тоді як крафтові виробництва можна перерахувати на пальцях однієї руки. Відповідно, їх частка на українському ринку зараз мізерно мала. «Мені б хотілося, щоб в Україні з’являлося більше локальних виробників, які б орієнтувалися на виробництво натурального продукту. Разом ми могли б ефективніше популяризувати культуру споживання натурального сидру і розвивати галузь», – додає Віталій.

Втім, покупець на його продукцію є вже зараз, і проблем зі збутом бізнес не відчуває. Незважаючи на те, що Bеrryland – молодий бренд, його можна знайти в багатьох ресторанах найбільших українських міст – Києва, Одеси, Дніпра, Харкова.

Також продукт представлений у великих українських мережах магазинів, наприклад – Сільпо.

«Моя філософія: зроби хороший продукт, і покупець обов’язково знайдеться. Це правда. Незважаючи на молодість нашої компанії, ми раді представити наші продукти в мережі Сільпо. Впевнений, що виробник і рітейлер завжди можуть прийти до консенсусу, при якому всі зможуть заробляти», – каже засновник Berryland.

Читайте також – 

Сімейна справа: як розвивається торговельна мережа ТМ Родинна ковбаска


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  729
Усі новини ринку