Kasta починає постійну співпрацю з одежним брендом Love Republic
Kasta.ua активно розвиває нову бізнес-модель і продовжує нарощувати портфоліо брендів в каталозі, для того щоб надати клієнтам максимально можливий вибір товарів на одній платформі.
Про це RAU повідомили в найбільшому інтернет-магазині країни в категорії fashion. «Ми з командою хочемо вирішити дуже конкретне завдання – дати можливість нашому клієнту купити будь-який бренд, який представлений в Україні на Kasta.ua. Працюючи над наповненням каталогу, в першу чергу покладаємося на побажання клієнтів. Бренд Love Republic вже давно був у фокусі нашої уваги, тому сьогодні ми готові анонсувати початок співпраці стартом акції розпродажу літньої колекції», – коментує подію комерційний директор Kasta.ua Микола Троценко.
Бренд Love Republic випускає якісний жіночий одяг: сукні, пальто, вечірні наряди, одяг для офісу, нижню білизну, аксесуари. Бонусом можна відзначити, що речі представлені в різних стильових напрямках – від класичних моделей до casual і навіть рок-стилю. Для клієнток Kasta.ua це хороша можливість зібрати кілька луків для різних випадків життя в одній точці. Хорошим джерелом натхнення під час вибору може бути лукбук бренду, для якого в різні часи позували Наомі Кемпбелл, Мадаліна Гені, Ванесса Есслер, Ніколь Мейер, Ірина Шейк, Емілі ДіДонато, Алессандра Амбросіо. У новому сезоні «осінь-зима 2019/20» обличчям Love Republic стала ізраїльська модель Мей Тагер.
Важливо відзначити, що сезон Autumn-Winter’2019/20, представлений в каталозі, створений з урахуванням ключових модних тенденцій і включає в себе образи, які легко трансформуються з повсякденних в лук на особливий випадок. Раз в тиждень планується проводити акцію-розпродаж з уцінкою до 70%.
Синергія взаємодії бренду з платформою полягає в тому, що кожен концентрується на своєму завданню – рітейлер на товарі, інтернет-ресурс – на обслуговуванні. У підсумку виграє клієнт, який отримує обраний товар в супроводі якісного сервісу. Саме така логіка закладена в основу співпраці та саме так компанія планує виконувати заявлену місію – робити онлайн шопінг дешевше, зручніше та швидше.
Читайте також –
За лаштунками Kasta: як новий склад компанії відправляє до 50 000 замовлень на день (фоторепортаж)