Kasta починає постійну співпрацю з одежним брендом Love Republic

Kasta починає постійну співпрацю з одежним брендом Love Republic

09.09.2019 08:10
  424
rau

Kasta.ua активно розвиває нову бізнес-модель і продовжує нарощувати портфоліо брендів в каталозі, для того щоб надати клієнтам максимально можливий вибір товарів на одній платформі.

Про це RAU повідомили в найбільшому інтернет-магазині країни в категорії fashion. «Ми з командою хочемо вирішити дуже конкретне завдання – дати можливість нашому клієнту купити будь-який бренд, який представлений в Україні на Kasta.ua. Працюючи над наповненням каталогу, в першу чергу покладаємося на побажання клієнтів. Бренд Love Republic вже давно був у фокусі нашої уваги, тому сьогодні ми готові анонсувати початок співпраці стартом акції розпродажу літньої колекції», – коментує подію комерційний директор Kasta.ua Микола Троценко.

Бренд Love Republic випускає якісний жіночий одяг: сукні, пальто, вечірні наряди, одяг для офісу, нижню білизну, аксесуари. Бонусом можна відзначити, що речі представлені в різних стильових напрямках – від класичних моделей до casual і навіть рок-стилю. Для клієнток Kasta.ua це хороша можливість зібрати кілька луків для різних випадків життя в одній точці. Хорошим джерелом натхнення під час вибору може бути лукбук бренду, для якого в різні часи позували Наомі Кемпбелл, Мадаліна Гені, Ванесса Есслер, Ніколь Мейер, Ірина Шейк, Емілі ДіДонато, Алессандра Амбросіо. У новому сезоні «осінь-зима 2019/20» обличчям Love Republic стала ізраїльська модель Мей Тагер.

Важливо відзначити, що сезон Autumn-Winter’2019/20, представлений в каталозі, створений з урахуванням ключових модних тенденцій і включає в себе образи, які легко трансформуються з повсякденних в лук на особливий випадок. Раз в тиждень планується проводити акцію-розпродаж з уцінкою до 70%.

Синергія взаємодії бренду з платформою полягає в тому, що кожен концентрується на своєму завданню – рітейлер на товарі, інтернет-ресурс – на обслуговуванні. У підсумку виграє клієнт, який отримує обраний товар в супроводі якісного сервісу. Саме така логіка закладена в основу співпраці та саме так компанія планує виконувати заявлену місію – робити онлайн шопінг дешевше, зручніше та швидше.

Читайте також –

За лаштунками Kasta: як новий склад компанії відправляє до 50 000 замовлень на день (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку