Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ в Facebook за червень-липень 2019-го

Топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ в Facebook за червень-липень 2019-го

21.07.2019 09:00
  614
Микола Маранчак

Хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю прихильників у Facebook та за динамікою розвитку на середину літа 2019 року.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Поки фахівці інших професій беруть тривалі літні відпустки в режимі “абонент недоступний”, SMM-щики трудяться в поті чола навіть на островах Бора-Бора, або вітчизняному курорті Затока. Втім, хтось міг залишитися і прохолоджується під офісним кондиціонером, посилаючи промінчики ненависті всім, хто постить в соцмережах курортні фото. Як би там не було, гонки по Facebook-вертикалі тривають. Представляємо свіжий рейтинг рітейлерів і ТРЦ, які зібрали найбільше лайків в найпопулярнішою соцмережі світу.

RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільших і найвідоміших роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості, а також тих, хто представлений в рейтингу Facebook відповідно до аналітичного сервісу Socialbakers. Якщо ваша сторінка не потрапила до фінального топ-20, пишіть нам на e-mail news@rau.ua, і ми додамо її в наш рейтинг.

Згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, найшвидше серед роздрібних гравців в Facebook за останні 30 днів зростають сторінки EVA, Comfy і Фокстрот. І якщо MOYO вже не вперше можна зустріти в топ-5, то побачити сторінку магазинів Фора – це як мінімум несподівано. Цілком можливо, сторінка бере нову висоту не тільки збільшеним бюджетом та більш продуманим, ніж раніше, контентом (все типово: рецепти, гумор і, звичайно ж, “гіфки”) – нещодавно рітейлер запустив сервіс оплати покупок без кас і касирів, а це цілком може залучати найбільш просунуту молодь або інших progressive users.

Серед Facebook-сторінок рітейлерів за кількістю прихільників найзначніші перестановки відбулися в першій десятці. Ось де SMM пішов у відпустку, так це в Rozetka – за два місяці близько 600 нових фоловерів явно вказують на те, що сторінка компанії перейшла в “дрейф органічного зростання”. Інакше відбувається, не пояснити, хіба що Rozetka нарешті досягла своєї стелі можливостей зростання. Тож не дивно, що конкуренти по рейтингу підбираються все ближче. Того й гляди, до кінця року можемо отримати нових лідерів, а то й раніше (або пізніше). EVA зараз найбільш швидкозростаюча Facebook-сторінка серед рітейлерів – за місяць близько 17 000 нових читачів, а Watsons і зовсім подолав бар’єр в півмільйона фоловерів. У протиборстві цієї трійки на нас чекає ще багато цікавого. Першому гравцеві приготуватися.

Ривок вгору зробили Kochut, і тепер бренд на четвертому місці рейтингу. Він єдиний серед ювелірних рітейлерів в 20-ке, так що можна тільки поаплодувати.

Comfy нарешті зробив те, до чого йшов дуже довго – обійшов Intertop і посів сьоме місце в топ-20. До того ж він в трійці найбільш швидкозростаючих рітейлерів в Facebook. Ну і в цілому, а навіщо ще він виконав цей шлях?

Інших перестановок в рейтингу за першу половину літа не відбулося. Кожна сторінка зростає в своєму темпі, зберігаючи відносно стабільну дистанцію від своїх сусідів по топу. Таки-так, більшість SMM на пляжах.

Тим часом SMM-никам вітчизняних ТРЦ, якщо вірити даним аналітичного сервісу Socialbakers, не до відпусток. З топових сторінок темпи зростання знизилися тільки у лідера – львівського ТРЦ Forum Lviv, але це не заважає йому залишатися попереду всіх. Ще й ювілей у нього приємний – 150 000 фоловерів у Facebook. Поки це абсолютний рекорд серед торгово-розважальних центрів країни.

Трохи нижче – явні новачки серед набирають оборот по залученню фанів на official page – King Cross Leopolis і Riviera.

Що стосується загальних цифр і заліків, то дніпровський ТРЦ МОСТ-сіті обійшов київський Lavina Mall – як ми і прогнозували раніше. А тепер робимо ставку на те, що до наступного рейтингу дніпряни обійдуть також Мануфактура Outlet Village – важко навіть пригадати, щоб цього велета рейтингу хтось випереджав.

ЦУМ Київ впритул підійшов до ТРЦ Victoria Gardens – схоже це суперництво надовго. А тут ще ТРК Проспект на п’яти наступає. King Cross Leopolis обійшов столичний Караван і замикає першу десятку. Втратив відразу три позиції київський ТЦ Globus. Ситуацією скористалася Злата Плаза, яка разом обійшла і ТРЦ Dream Town.

На 17-му місці розмістився несподіваний дебютант рейтингу – Riviera Shopping Mall. Поки важко оцінити амбіції новачка топа, але, як мінімум, SkyМall з 20-ки він витіснив, а заодно “влаштував одеський кінофестиваль” ще трьом ТРЦ. Також на позицію піднявся Даринок. До позицій ТРЦ CityMall йому рукою подати, чи скористається можливістю?

Читайте також –

Рейтинг півріччя: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку