
Власник Сільпо став франчайзі французької мережі Carrefour в Польщі


Інтерактивні і AR вітрини, білборди-хамелеони, постери, що чхають, та інше. Підбірка креативних digital OOH рішень світових брендів.
Цей текст доступний також російською мовою
З 2010 року Digital OOH виріс на 35%, – сообщает PricewaterhouseCoopers, і має намір перевершити витрати на традиційну зовнішню рекламу до 2020 року. А за прогнозами Альянсу цифрової реклами України, обсяг ринку Digital OOH в Україні перевищить 400 млн грн в 2019 році. MMR підготували креативну добірку як світові бренди використовують digital OOH у своїх кампаніях. RAU публікую найцікавіше.
Крім традиційних OOH-рішень, бренди все частіше використовують різного виду вітрини. По даними агентства зовнішньої реклами Effect Board, яскравість подачі рекламного матеріалу на вітрині привертає увагу понад 70% від загальної аудиторії, при цьому цей вид реклами не викликає роздратування у людей.
За рахунок великих розмірів відеоекрану, рекламна інформації доступна з відстані 500 метрів. LED-вітрини однаково якісно транслюють інформацію як вдень, так і вночі. Нижче кілька прикладів того, як бренди креативно використовують вітрини для промо.
Більше 10 мільйонів людей з усього світу відвідують Токіо щороку. Косметика є однією з трійки топових товарів, які вони купують і беруть додому. Однак тільки 3% японців можуть говорити іноземною мовою. Щоб частково вирішити цю проблему, в 2015-му найбільший магазин косметики в Японії AINZ&TULPE і Dentsu Tokyo знайшов спосіб, як покупцям самостійно визначитися з вибором косметики. Мережа магазинів встановила digital вітрину c 10 типам макіяжу, обладнавши її датчиками, які розпізнавали проходять повз людей. Вибравши свій варіант макіяжу, турист отримував купон з описом продуктів, використаних для макіяжу, і 20% знижки на косметику.
Завдяки технології розпізнавання осіб інформація містилася рідною мовою туриста. В результаті кампанії відвідування магазинів іноземними гостями збільшилося на 40%, а продажі зростали на 10% щодня.
У 2016 році для зростання відвідуваності і збільшення обізнаності про проблему навколишнього середовища, елітний французький Універмаг Galeries Lafayette в партнерстві з некомерційною організацією Wild-Touch встановив дисплей під назвою «дивовижне Різдво в Арктиці». Вітрини розповідали історію про сім’ю полярних ведмедів, що залишають Північний полюс через танення льодовиків.
Історія оживала перед очима покупців завдяки мобільному додатку з використанням доповненої реальності.
Користувачі могли використовувати планшети, надані Galeries Lafayette. Направивши планшети на частину виставки, вони занурювалися в 360-градусну пригоду.
Ідея проекту була в тому, щоб залучити в зворушливу історію якомога більше покупців і тим самим збільшити число візитів в магазин і покупок. Вітрину створили з білого паперу. На ній зображено, як полярні ведмеді прямують до Galeries Lafayette, де їх чекає скупчення льоду.
Виробник міксерів прорекламував 33 відтінки своєї продукції, розмістивши білборд, який повторював мінливі кольори підсвічування найвищої вежі в світі. Зі зміною підсвічування вежі відбувалася і зміна кольору міксера. Створений Zulu Alpha Kilo білборд використовує камеру, яка визначає колір вежі і конвертує його в XML канал. Спеціальний алгоритм зчитує цю інформацію і надає інструкції digital білборда, який підбирає колір міксера під підсвічування вежі.
Креативщики з Nord DDB прорекламували шведського провайдера платежів Klarna, який дозволяє здійснювати платежі з банківських рахунків, отримувати нагадування про платежі та здійснювати покупки одним кліком. Щоб розповісти покупцям, що платити легше з цим додатком, агентство приєднало digital білборди в ряді магазинів в Стокгольмі до своєї системи аварійної сигналізації. Коли покупці намагалися покинути магазин з речами, за які не заплатили, вони отримували повідомлення, які нагадували їм про забуте платіж.
Гучні нагадування за допомогою сирен, конфетті та аудіо-повідомлень відразу ж привертали увагу цільової аудиторії.
На жвавому підземному переході в Сінгапурі креативщики з J. Walter Thompson використовували зовнішню рекламу, щоб проінформувати про те, як один чих може стати джерелом 100 000 мікробів в окружності 8 метрів.
Кампанія була реалізована для бренду вітамінів Redoxon від Bayer. У серії outdoor люди чхали, коли перехожі проходили повз, ніби «ловили» застуду від людини на екрані, розміщеному перед ним. І тільки на останньому екрані жінка не чхала, так як брала Redoxon.
Ряд брендів використовують погоду для активації своїх кампаній. Динамічні діджитал-екрани також змінюють повідомлення в залежності від дня тижня і часу. Наприклад, реклама для Gordon’s Gin показувала повідомлення в залежності від часу дня і погоди.
Ряд продуктів IKEA показувалися відповідно до погоди-в сонячні дні жителі бачили товари для пляжу і гриля, в дощову-парасольки і плащі, а в прохолодну – ковдри і дивани. Зовнішня реклама була реалізована агентством Rethink.
Кампанія «Увімкніть звук Деніела» використовувала медіа-екрани, щоб спроектувати звук з частотою, невловимою для людського вуха. Реклама передавала повідомлення від хлопчика і просила відкрити додаток Shazam, яке визначало звук. Додаток вело на сайт, де користувачі чули історію від імені хлопчика, який став жертвою кібербулінгу, від імені стороннього спостерігача і кривдника.
Повідомлення засновані на реальних кейсах кібербулінгу в Сінгапурі. Сайт дає корисну інформацію про кібербулінг від організації Singapore Children’s Society і поради, що можна зробити жертві, батькові та вчителю. Проект був реалізований разом з MullenLowe Singapore.
Джерело: MMR
Читайте також
З Новим роком: найбільш вражаючі святкові вітрини магазинів (фотоогляд)