Next Generation: 5 кроків успішної діджитал-стратегії для покоління Z

Next Generation: 5 кроків успішної діджитал-стратегії для покоління Z

06.06.2019 08:10
  497
rau

Від яких факторів залежить ефективність маркетингової стратегії при роботі з поколінням Z.

Цей текст доступний також російською мовою

Кожне нове покоління істотно відрізняється від попереднього. Ті канали та комунікації, які використовувались маркетологами для міленіалів, не підходять для покоління Z. Все, що добре працювало кілька років тому, залишить байдужою нову цільову аудиторію Тому доведеться вигадувати нові, нестандартні кроки для того, щоб вибудувати відносини з новою ЦА. Інтернет-агентство UaMaster розмістило кілька ідей успішної діджитал-стратегії для покоління Z. RAU публікує найцікавіше.

Ефективність маркетингової стратегії буде залежати від таких факторів:

  • Впровадження цифрових технологій в усі ланки комунікацій;
  • Нестандартні, захопливі історії;
  • Дизайн-мислення в кожному елементі;
  • Обопільна довіра;
  • Відповідальність бренду перед аудиторією.

На основі цього, можна послідовно вибудовувати ефективну стратегію роботи з поколінням Z.

Будьте готові до того, що покоління Z скоро буде мати значну купівельну спроможність

До 2020 року купівельна спроможність покоління Z складе $44 млрд в США. Крім того, очікується, що до 2020 року покоління Z становитиме 40 відсотків населення. З огляду на ці два факти, будь-який бізнес захоче отримати перевагу в маркетингу для покоління Z. Тому якщо бізнес в кінцевому підсумку буде орієнтований на покоління Z, слід якомога швидше приступити до корегування стратегії бізнесу і маркетингу.

Відмова від традиційних маркетингових методів

Наприклад, варто попрощатись з платними акторами у рекламних роликах. Адже, Gen-Zers хочуть бачити реальних людей у маркетингових кампаніях. Тому рекламні кампанії повинні мати ті ж переконання та поділяти ж самі принципи, що й аудиторія покоління Z.

Deep Patel з Forbes говорить: “Вони дали зрозуміти, що їх турбує філософія бренду та люди, які стоять за камерою. Вони не хочуть відчувати себе як на ринку — вони хочуть відчути, що вони є частиною чогось більшого та спільного”.

Вони також хочуть, щоб продукти компанії та послуги забезпечували їхню цінність та задовольняли їхні потреби.

Якщо компанія намагається продати щось Gen-Zers заради продажу, просто не вийде цього зробити. Крапка.

Як і в маркетингу для Millennials, дуже важливо використовувати сторітелінг. Треба пояснити своїм клієнтам покоління Z, як продукт компанії або послуга можуть їм допомогти. Зробіть свою історію актуальною та легкою для розуміння.

8 секунд на цікаву історію

Для покоління Z треба створювати швидкий, ефективний контент. Саме тут починаються труднощі. Чи може компанія розповісти круту історію за вісім секунд або навіть менше? Для покоління Z середня тривалість уваги — це вісім секунд.

Джош Перлштейн з Adweek каже:

“У вас може бути всього кілька секунд, щоб привернути увагу покоління Z. Хоча Gen-Zer може зупинитися на мить, щоб прочитати довший пост, але захоче одразу ж отримати головну думку та рухатися далі до наступного повідомлення”.

Хороша новина полягає в тому, що соціальні мережі – ефективні канали комунікації з поколінням Z. Тому, якщо у компанії є обліковий запис в Instagram або Snapchat (або навіть Facebook), можна почати спілкуватися з молодим поколінням. Саме історії Instagram, Snapchat Stories та Facebook Stories дозволяють обмінюватися контентом, відео або зображеннями, які з’являються на кілька секунд і залишаються у вашому профілі до 24 годин.

Тому важливо навчитися створювати відео або інший візуальний контент, який триває вісім секунд або менше. Це дозволить говорити з вашою аудиторією Gen Z на їхній швидкості.

Кожну платформу соціальних медіа треба використовувати по-різному.

На відміну від Millennials, покоління Z має швидкий, легкий доступ до Інтернету та соціальних медіа протягом більшої частини свого життя. Через це вони покладаються на соціальні медіа настільки, що заходять у свої акаунти до 100 разів на день. Незалежно від того, чи використовує споживач Facebook або Instagram, одну річ варто знати напевно: компанія не зможе рекламувати свої товари або послуги для покоління Z однаково на всіх платформах.

Бізнес, який викликає повагу

Бренд популярного взуття TOMS надав безкоштовну пару взуття для тих, хто потребує, за кожну пару взуття, придбаного у них. Міленіали відреагували на таку акцію TOMS з великою повагою, тому що це й справді була гарна соціально-свідома ініціатива.

В цьому контексті реакція покоління Z не відрізняється від міленіалів. Насправді, 60 відсотків Gen-Zers хочуть позитивно змінити світ через свою активність й роботу, тому вони хочуть бачити, що бренди роблять те ж саме.

На закінчення

Маркетинг для покоління Z зовсім інший, ніж маркетинг для інших поколінь. І, безумовно, вимагає від маркетологів багато зусиль. Однак, якщо компанія готова працювати та змінюватись, щоб зрозуміти нових клієнтів, можна побудувати довгострокові та приємні стосунки з ними.

Джерело: UaMaster

Читайте також

Ігри розуму: гейміфікація як новий інструмент маркетингу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку