Без посередників: власний імпорт Metro Cash&Carry Ukraine забезпечує 10% обороту мережі

Без посередників: власний імпорт Metro Cash&Carry Ukraine забезпечує 10% обороту мережі

17.05.2019 12:02
  469
Іван Зайцев

При цьому компанія збирається й надалі збільшувати частку товарів, що закуповуються безпосередньо у виробників, та імпортуються в Україну без участі дистриб’юторів.

Read in English
Цей матеріал також доступний російською мовою

Про це на презентації нового продукту власного імпорту Metro Cash & Carry Ukraine – преміального шампанського французького виробника Vranker-Pommery Monopole Group – повідомила комерційний директор компанії Олена Вдовиченко.

Як зазначила топ-менеджер, товари, що закуповуються безпосередньо у виробників та імпортуються в Україну без посередників, приносять рітейлеру приблизно 10% виручки в країні. При цьому всього 4 роки тому цей показник становив 4%, збільшившись за цей час в два з половиною рази. Точну кількість SKU вОлена назвати не змогла, але уточнила, що товари власного імпорту Metro Cash&Carry Ukraine присутні у всіх продуктових категоріях, причому в деяких вони становлять понад 50%.

«В першу чергу, мова йде про товари, які в Україні не виробляються, і не мають аналогів, – додала Олена Вдовиченко. – У таких випадках наші команди закупівельників налагоджують прямі контакти з виробниками, щоб гарантувати клієнтам максимальний вибір якісного товару по найменш можливим цінам». Топ-менеджер конкретизує, що серед товарних категорій власного імпорту Metro Cash&Carry Ukraine є багато non-food товарів, а також продукти харчування: фрукти, овочі, риба тощо. А серед категорії «вина та шампанське» частка власного імпорту досягає 60%.

У відповідності зі стратегією компанії, зараз триває активна робота з розширення партнерства рітейлера з клієнтами сегменту HoReCa, але разом з тим продукти власного імпорту Metro Group доступні кінцевим споживачам, а також бізнес-партнерам, які купують товар для продажу в своїх торгових точках.

Нагадаємо, німецька мережа гіпермаркетів Mеtro Cash & Carry вийшла на український ринок в 2003 році. Зараз компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі Mеtro Cash&Carry в Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі, а також двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» в Тернополі та Луцьку. Обсяг продажів компанії в Україні за 2017/18 фінансовий рік (жовтень 2017 – вересень 2018) склав 523 млн євро.

Читайте також –

Гендір Metro Cash & Carry Ukraine: чому товари в Україні дорожчі, ніж у Польщі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  127
Усі новини ринку