Vodafone розширив мережу власних магазинів до 200 торгових точок
Цього року власна мережа магазинів мобільного оператора виросте ще на 100 торгових об’єктів.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як уточнили в компанії Vodafone в коментарі порталу Retailers, відкриття торгових точок йде за планом, а за останній квартал компанія збільшила темпи розвитку і відкриває по 30 власних магазинів щомісяця. «Сьогодні трохи менше половини наших абонентів ще не користується смартфонами, тому наше першочергове завдання – наповнити мережу смартфонами, щоб надати українцям можливість користуватися послугами і сервісами Vodafone в повній мірі», – розповів порталу директор з розвитку Vodafone Retail Олександр Крупка.
Настільки активному розвитку мережі магазинів Vodafone сприяє консалтингова компанія Retail & Development Advisor. «У червні 2018 року ми підписали агентський договір на розвиток мережі Vodafone по Україні. Мета оператора: повне географічне покриття території країни, для чого заплановано відкриття більше 300 торгових точок», – розповіла RAU директор Retail&Development Advisor Таїсія Литовченко.
За її словами, за цей час при безпосередній участі компанії було відкрито велику кількість магазинів, в тому числі – підписані пакетні угоди. Вони передбачають як появу торгових точок Vodafone в продуктових торгових мережах, таких як Велика Кишеня і Ашан, так і відкриття в ключових ТРЦ країни – львівському Victoria Gardens, київських Піраміда і Dream Town, харківському Французький Бульвар та інших.
Відзначимо, що всього рік тому мережа власних магазинів Vodafone об’єднувала лише 30 торговельних точок в Україні, ще 400 об’єктів працювали по франшизі.
Що стосується подальших планів компанії, то всього в 2019 році Vodafone має намір відкрити ще 100 магазинів. Як зазначає Таїсія Литовченко, телеком-гіганта цікавлять всі населені пункти України – від міст-мільйонників до селищ міського типу. «Відповідно, компанія готова розглядати локації як в торгово-розважальних центрах, так і в street-retail. Головне – дотримання вимог до приміщень», – підкреслила директор Retail&Development Advisor.
Нагадаємо, про плани розвитку власної роздрібної мережі у Vodafone повідомили навесні минулого року. Як уточнював директор з продажів та абонентського обслуговування Vodafone Ukraine Євген Булах, інвестиції в масштабування рітейл-бізнесу телеком-оператора повинні скласти близько 300 млн грн. У той же час, генеральний директор Vodafone Ukraine Ольга Устинова в інтерв’ю виданню Delo.ua заявляла, що мета компанії – увійти в топ-2 рітейлерів мобільних телефонів в Україні.
Довідка. Vodafone Україна – один з провідних мобільних операторів у країні, що обслуговує понад 20,9 млн абонентів. Компанія входить до міжнародної групи Vodafone, яка працює в 26 країнах світу, надаючи послуги 515,7 млн абонентів мобільного зв’язку і 17,9 млн користувачів фіксованого інтернету.
Retail&Development Advisor — українська експертна консалтингова компанія в сфері комерційної нерухомості, яка надає широкий спектр консультаційних, управлінських, посередницьких та оціночних послуг орендарям і власникам об’єктів нерухомості, а також інвесторам і девелоперським компаніям. Основні напрямки діяльності: аутсорсинг відділу розвитку рітейлерів, надання брокерських послуг з купівлі-продажу або оренди приміщень, управління об’єктами комерційної нерухомості, консалтингові послуги, комплексні послуги з розвитку роздрібних мереж.
Читайте також –
Продажі побутової техніки та електроніки в Україні в 2018-му зросли на 25% – до 95,8 млрд грн