
Аврора у І півріччі 2025-го:145 нових магазинів, більше 16 000 працівників, сплачено 3,9 млрд грн


Цього року власна мережа магазинів мобільного оператора виросте ще на 100 торгових об’єктів.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як уточнили в компанії Vodafone в коментарі порталу Retailers, відкриття торгових точок йде за планом, а за останній квартал компанія збільшила темпи розвитку і відкриває по 30 власних магазинів щомісяця. «Сьогодні трохи менше половини наших абонентів ще не користується смартфонами, тому наше першочергове завдання – наповнити мережу смартфонами, щоб надати українцям можливість користуватися послугами і сервісами Vodafone в повній мірі», – розповів порталу директор з розвитку Vodafone Retail Олександр Крупка.
Настільки активному розвитку мережі магазинів Vodafone сприяє консалтингова компанія Retail & Development Advisor. «У червні 2018 року ми підписали агентський договір на розвиток мережі Vodafone по Україні. Мета оператора: повне географічне покриття території країни, для чого заплановано відкриття більше 300 торгових точок», – розповіла RAU директор Retail&Development Advisor Таїсія Литовченко.
За її словами, за цей час при безпосередній участі компанії було відкрито велику кількість магазинів, в тому числі – підписані пакетні угоди. Вони передбачають як появу торгових точок Vodafone в продуктових торгових мережах, таких як Велика Кишеня і Ашан, так і відкриття в ключових ТРЦ країни – львівському Victoria Gardens, київських Піраміда і Dream Town, харківському Французький Бульвар та інших.
Відзначимо, що всього рік тому мережа власних магазинів Vodafone об’єднувала лише 30 торговельних точок в Україні, ще 400 об’єктів працювали по франшизі.
Що стосується подальших планів компанії, то всього в 2019 році Vodafone має намір відкрити ще 100 магазинів. Як зазначає Таїсія Литовченко, телеком-гіганта цікавлять всі населені пункти України – від міст-мільйонників до селищ міського типу. «Відповідно, компанія готова розглядати локації як в торгово-розважальних центрах, так і в street-retail. Головне – дотримання вимог до приміщень», – підкреслила директор Retail&Development Advisor.
Нагадаємо, про плани розвитку власної роздрібної мережі у Vodafone повідомили навесні минулого року. Як уточнював директор з продажів та абонентського обслуговування Vodafone Ukraine Євген Булах, інвестиції в масштабування рітейл-бізнесу телеком-оператора повинні скласти близько 300 млн грн. У той же час, генеральний директор Vodafone Ukraine Ольга Устинова в інтерв’ю виданню Delo.ua заявляла, що мета компанії – увійти в топ-2 рітейлерів мобільних телефонів в Україні.
Довідка. Vodafone Україна – один з провідних мобільних операторів у країні, що обслуговує понад 20,9 млн абонентів. Компанія входить до міжнародної групи Vodafone, яка працює в 26 країнах світу, надаючи послуги 515,7 млн абонентів мобільного зв’язку і 17,9 млн користувачів фіксованого інтернету.
Retail&Development Advisor — українська експертна консалтингова компанія в сфері комерційної нерухомості, яка надає широкий спектр консультаційних, управлінських, посередницьких та оціночних послуг орендарям і власникам об’єктів нерухомості, а також інвесторам і девелоперським компаніям. Основні напрямки діяльності: аутсорсинг відділу розвитку рітейлерів, надання брокерських послуг з купівлі-продажу або оренди приміщень, управління об’єктами комерційної нерухомості, консалтингові послуги, комплексні послуги з розвитку роздрібних мереж.
Читайте також –
Продажі побутової техніки та електроніки в Україні в 2018-му зросли на 25% – до 95,8 млрд грн