Nielsen: 37% українців вважають, що їхнє фінансове становище поліпшилося

Nielsen: 37% українців вважають, що їхнє фінансове становище поліпшилося

25.02.2019 12:35
  396
rau

В Україні споживачі витрачають набагато більше на продовольчі продукти, ніж п’ять років тому – 72%.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Дослідження Nielsen Changing Consumer Prosperity, яке відстежує ставлення споживачів до свого фінансового становища і бажання витрачати гроші, показало, що 58% споживачів в цілому в світі вважають, що сьогодні їхнє фінансове становище краще, ніж п’ять років тому. В Азії, Африці, на Близькому Сході і в Латинській Америці споживачі більш оптимістично оцінюють своє фінансове становище, ніж в п’ять років тому, в той час як споживачі на розвинених ринках менш оптимістичні. Менше половини споживачів в Північній Америці (46%) вважають, що їхнє фінансове становище поліпшилося за останні п’ять років, і трохи більше третини споживачів в Європі (37%) відчувають себе фінансово краще, ніж п’ять років тому. В Україні цей показник становить в середньому 37%.

Сім з десяти ринків з найбільш позитивним фінансовим настроєм входять до Азіатсько-Тихоокеанського регіону, крім того, до топ-10 увійшли Колумбія, Румунія і Пакистан. У Центральній та Східній Європі такі ринки як Угорщина (зростання на 21% в порівнянні з 2016 роком) показали найбільше поліпшення позитивних споживчих настроїв, за нею йдуть Польща, Болгарія і Словенія (зростання на 14% в порівнянні з 2016 р).

Відповідно до звіту Nielsen, протягом останніх п’яти років в світі 44% споживачів стали витрачати більше на продукти харчування. Африка і Близький Схід лідирують – тут половина (50%) споживачів витрачає сьогодні більше на продукти, за ними йдуть Латинська Америка (47%), Азіатсько-Тихоокеанський регіон (46%), Європа (39%) і Північна Америка (33%) . В Україні сьогодні споживачі витрачають набагато більше на продовольчі продукти, ніж 5 років тому (72%), що пояснюється періодом економічної кризи, який країна пережила в 2014 році. Інші категорії, які викликають зростання споживчих витрат у всьому світі – це технології, освіта, подорожі та охорона здоров’я.

Незважаючи на посилення позитивних тенденції у настроях споживачів щодо їхніх фінансів, багато хто відчуває тиск з боку зростаючих витрат на проживання. У всьому світі тільки 15% споживачів вважають, що у них є можливість вільно витрачати гроші, в той час як близько третини (31%) кажуть, що вони можуть покривати тільки свої основні витрати на проживання.

«Цікаво відзначити, що, хоча багато споживачів відчувають себе сьогодні фінансово більш стабільними, ніж у минулому, це не обов’язково означає впевненість або готовність вільно витрачати гроші, – зазначає Педро Маносальва, лідер напрямку по роботі з роздрібними мережами Nielsen. –Ситуація в роздрібній торгівлі зазнає змін на багатьох ринках, оскільки споживачі адаптують свої витрати на основі особистих пріоритетів і цінових показників».

Довідка. Nielsen Holdings plc (NYSE: NLSN) – глобальна компанія, яка надає послуги з вимірювання та поліпшення бізнес-результатів і є ключовим джерелом інформації про те, що споживачі дивляться і купують. Сегмент Watch пропонує клієнтам медіа- та рекламного бізнесу рішення в сфері загального вимірювання аудиторії по всіх пристроях і всім типам контенту (відео, аудіо, текст). Сегмент Buy пропонує FMCG-виробникам і роздрібним мережам єдині на ринку послуги з вимірювання ефективності продажів, доступні як на локальному, так і на глобальному рівні.

Nielsen входить до списку S&P 500 і проводить свої вимірювання в більш ніж 100 країнах світу, охоплюючи більше 90% світового населення. В Україні Nielsen присутній з 1995 року, і на даний момент в компанії працює більше 500 працівників. Nielsen використовує єдину методологію збору даних по всьому світу, що дозволяє порівнювати і зіставляти інформацію про ринки в Україні з іншими країнами.

Читайте також –

Топ-6 трендів роздрібної торгівлі в 2019 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

СЕО групи компаній ОККО Василь Даниляк та голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук в ході чергового випуску...
time icon  
  99
Усі новини ринку