KarKat Fashion шукає нову локацію для Pedro del Hierro і планує відкрити ще 4 магазини

KarKat Fashion шукає нову локацію для Pedro del Hierro і планує відкрити ще 4 магазини

13.02.2019 08:05
  141
Виктор Нагорский

У компанії KarKat Fashion, що розвиває в Україні бренди іспанської групи Tendam (раніше Cortefiel) – Springfiled, Women’secret і Pedro del Hierro – розповіли про результати 2018 року і плани на 2019-й.

Цей матеріал також доступний російською мовою

За підсумками минулого року рітейлеру вдалося збільшити товарообіг своїх магазинів приблизно на 10-15% в порівнянні з 2017-м. Про це RAU повідомив генеральний директор KarKat Fashion Ігор Забулонський. «Товарообіг компанії в 2018 році в гривні зріс на 15% – не так суттєво, як нам би хотілося. Але сам факт позитивної динаміки в умовах непростої економічної ситуації вже тішить», – сказав Забулонський.

За його словами, в останні роки компанії довелося закрити деякі торгові точки через завищені орендні вимоги керуючих ТРЦ. Серед інших, KarKat Fashion був змушений закрити єдиний в Україні магазин Pedro del Hierro, який раніше працював в столичному ТРЦ Gulliver.

«У нас закінчився договір оренди і нам запропонували перепідписати його зі значним збільшенням ставки оренди. Gulliver – хороший торговий центр, проте через дорогу оренду ми були змушені піти звідти і зараз розглядаємо альтернативні локації для магазину Pedro del Hierro», – зазначив гендиректор KarKat Fashion. При цьому він підкреслив, що відмовлятися від розвитку цього бренду в Україні компанія не має наміру. Поки проходять пошуки нового місця для відкриття, одяг Pedro del Hierro реалізується на онлайн-платформі Kasta.

Нагадаємо, зараз KarKat Fashion в Україні об’єднує мережі магазинів Springfield і Women’secret – всього 17 торгових точок.

До недавнього часу компанія управляла ще й універмагом українських дизайнерів Names’UA в київському ТРК Проспект, проте його також довелося закрити.

Втім, вже в цьому році рітейлер планує поповнитися чотирма новими торговими об’єктами в споруджуваних столичних ТРЦ – Blockbuster Mall і River Mall. За словами Ігоря Забулонського, договори оренди приміщень для відкриття магазинів в зазначених ТРЦ вже підписані.

Крім цього, в KarKat Fashion сподіваються на швидкий запуск в Україні інтернет-магазину брендів Tendam. «Власник франшизи планує поширити діючу в Європі онлайн-платформу і на Україну. Поки що з цим є технічні складності, однак сподіваємося, що це відбудеться вже в цьому році», – уточнив Ігор Забулонський.

Поки ж компанія продає свої бренди в інтернеті через найбільш популярні в країні маркетплейси – Kasta, Rozetka, Lamoda та інші. За словами керівника KarKat Fashion, обсяги онлайн-продажів також демонструють позитивну динаміку. У компанії розраховують, що до кінця року обсяг продажів через онлайн-канал буде відповідати товарообігу одного успішного магазину мережі.

Читайте також –

Хто одягає Україну: кому належать найбільші fashion-мережі (частина 2)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку