Підсумки 2018: топ-6 фактів про програму лояльності мережі супермаркетів Varus
Всеукраїнська продуктова мережа, що входить в топ-10 гравців FMCG-рітейлу України за кількістю магазинів та виручкою, підбиває підсумки роботи програми лояльності Varus Pёrfect за 2018 рік.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Про бонуси
За 2018 рік постійні покупці Varus заощадили 101 млн грн, оплачуючи покупки бонусами. Витрачати свої бонуси українці вважають за краще на покупку молочних продуктів, фруктів і безалкогольних напоїв.
Ми ростемо
У 2018 року кількість учасників програми лояльності Varus Pёrfect збільшилася в 2 рази і склала 990 000 покупців. У минулому році кожна друга покупка в мережі була зроблена з картою лояльності.
Що було нового
Viber bot Varus був запущений в 2018 році і вже 120 000 користувачів оцінили його переваги: проста і швидка реєстрація в програмі лояльності, доступ до балансу своєї карти, електронні чеки та багато іншого.
Про молоко
Молочні продукти – молоко, сметана, йогурти – категорія товарів №1, за покупку якої Varus нарахував рекордну кількість бонусів – 10,5 млн грн.
На зв’язку
2 млн повідомлень viber і 3 млн sms були відправлені клієнтам програми лояльності. Varus сповіщає клієнтів про супер-вигідні ціни та щедрі нарахування бонусів на товари в мережі!
Про плани на 2019 рік
Віртуальна карта, ще два бота (в telegram і messenger), ще 12 мільйонів повідомлень і в кожному з них персональні пропозиції, які будуть максимально цікаві покупцям Varus!
Читайте також –
Ірина Шинкаренко, Епіцентр К: Програмі лояльності всього рік, але ми вже ставимо рекорди