Час шопоголіків: 4 тренда поведінки онлайн-покупців в свята-2018/19

Час шопоголіків: 4 тренда поведінки онлайн-покупців в свята-2018/19

21.11.2018 08:05
  446
Ukrainian Retail Association

Результати дослідження Аdobe Digital Insights, які будуть корисні для онлайн-ритейлерів, що планують провести успішні продажі в святковий сезон.

До новорічних та різдвяних свят залишилося трохи більше місяця. Цей період один із найнапруженіших для власників магазинів, особливо якщо мова йде про інтернет-продажі. Безумовно, споживачі будуть купувати через інтернет в цьому році більше, ніж раніше. На що слід звернути особливу увагу власникам онлайн-магазинів? Adobe Digital Insights провела власне опитування, в якому взяли участь понад 1000 респондентів зі Сполучених Штатів. Результати, які будуть цікаві і для нашої країни, приводить Вlog.uamaster.

Онлайн-продажі досягнуть нових висот

Споживачі витратять $124,1 млрд у цей святковий сезон в США. Це на 14,8% більше, ніж в минулому році. «Це послідовне зростання саме по собі – приємна несподіванка, – каже Тейлор Шрайнер, головний аналітик ADI. – Індустрія вартістю $ 100 млрд продовжувала зростати двозначними цифрами – це дуже вражає».

Очікується, що інтернет-портали, які мають фізичні магазини, зможуть отримати найбільшу вигоду, оскільки вони отримали на 28% вище онлайн-конверсію з початку фінансового року. 47% опитаних вказали, що відвідають магазин, щоб побачити продукт, який вони мають намір придбати пізніше в Інтернеті.

ADI також очікує, що система покупки онлайн з можливістю забрати товар фізично в магазині також буде трендом цього року. Використання цієї послуги в роздробі більш ніж подвоїлося з січня 2018 року (зростання на 119%), і майже половина респондентів вважають такі магазини кращим способом отримати товар в останню хвилину.

«Один із способів, за якими онлайн-рітейл може продовжувати зростати швидше, полягає в тому, щоб зробити онлайн частиною свого омніканального ланцюга продажів, – говорить Шрайнер. – Ми бачимо, що багато роздрібних продавців використовують цю стратегію, наприклад Amazon, який купив рітейлера Whole Foods або Apple, з його оффлайновими флагманськими магазинами»

Ключова роль мобільних пристроїв в святковому онлайн-шопінгу

За прогнозами ADI, 57% відвідувань онлайн-магазинів будуть надходити з мобільних пристроїв (планшетів і смартфонів), що становить 37% від загальної кількості покупок в інтернеті. Торгівля вийшла за межі будь-якого магазину і потрапила в руки споживачів.

ADI прогнозує, що майже половина (48%) всіх відвідувань роздрібних сайтів буде надходити зі смартфонів. І 27% всіх доходів від онлайн-торгівлі.

Відповідаючи на питання, як споживачі роблять покупки на мобільних пристроях, ADI повідомляє, що мобільні додатки в два рази частіше конвертують покупців, ніж традиційні десктопи. Крім того, в дослідженні також були розглянуті інші пристрої, які з’являються в роздрібній електронної комерції. Голосові помічники стають все більш популярними серед роздрібних торговців, оскільки розумні динаміки починають використовуватися всюди.

Згідно з аналізом, незважаючи на те, що покупці не завжди роблять покупки, використовуючи свої розумні динаміки, пристрої IoT допомагають їм приймати рішення про покупку.

Сьогодні 32% населення США мають розумні колонки, а ще 16% куплять їх протягом наступних двох місяців. Сорок сім відсотків власників смарт-динаміків заявили, що вони використовують їх для пошуку товарів, 43% використовують їх для створення списків покупок, а 32% використовують їх для порівняння цін. Проте, тільки 25% заявили, що використовують свої смарт-колонки для розміщення онлайн-замовлень для доставки, і тільки 17% роблять це, щоб розміщувати онлайн-замовлення на покупку в магазині.

Не очікуйте зростання продажів в святковий період в соціальних мережах

Згідно з даними ADI, дохід від соціальних медіа за відвідувача знизився на 11%, починаючи з третього кварталу 2016 року, не дивлячись на зростання трафіку рефералів з соціальних мереж на сайти роздрібної торгівлі.

Фактично, соціальні мережі є єдиним маркетинговим каналом в аналізі ADI, що демонструє зниження доходів за відвідування.

Крім того, згідно з опитуванням споживачів, на 25% менше респондентів заявили, що вони планують звернутися до соціальних мереж за ідеями для подарунків, в порівнянні з двома роками раніше.

«Гарячі» продукти розійдуться дуже швидко

Згідно з даними ADI, всього 1% продуктів забезпечать 70% продажів онлайн-свят. Для порівняння: 1% товарних одиниць зазвичай в середньому в день дають 54% онлайн-продажів.

Як повідомляє ADI, для споживачів кращий день для онлайн-покупок залежить від того, що вони купують. Наприклад, Cyber ​​Monday пропонує найбільші знижки на іграшки, Black Friday – на комп’ютери, планшети і телевізори, а в День подяки купують в основному спортивні товари.

ADI прогнозує, що в цьому році основними категоріями продуктів стануть телевізори, відеоігри та іграшки. Одним з кращих ігрових продуктів в цьому році стане PlayStation Classic.

Споживачі також будуть купувати не тільки товари, але унікальний досвід в цьому святковому сезоні, прогнозує ADI. Наприклад, в попередні роки круїзи принесли в шість разів більше доходів в Cyber ​​Monday в порівнянні з іншими понеділками. Аналогічним чином, в Cyber ​​Monday авіакомпанії отримали вдвічі більший дохід, а готелі – майже в три рази більше доходів порівняно з іншими понеділками.

Третина споживачів планують більше витратити на досвід, ніж на подарунки в цей святковий сезон.

Джерело: UaMaster

Читайте також –

Чорна п’ятниця: як тих, кто прийшов за знижками, перетворити в постійних клієнтів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку