Walmart запускає пілотний проект доставки товарів за принципом краудсорсингу

Walmart запускає пілотний проект доставки товарів за принципом краудсорсингу

17.09.2018 08:00
  1047
Ukrainian Retail Association

У Walmart з’явилася нова команда доставки товарів покупцям, причому учасники проекту не є співробітниками рітейлу, і не працюють у великих логістичних компаніях.

Найбільша FMCG-мережу світу оголосила, що тестує сервіс доставки на основі краудсорсингу, так називаємо званий “Spark Delivery”, щоб клієнти швидше отримували продукти, замовлені онлайн, пише Сhainstoreage.com. Компанія тестує програму в партнерстві з Bringg, платформою для логістики доставки. Як стверджують в Walmart, цей сервіс знаходиться в стадії пілотного тестування в Нешвіллі і Новому Орлеані, і в цьому році він дебютує в «ще кількох районах».

Spark Delivery використовує незалежних водіїв, які співпрацюють з операторами доставки і спеціалізуються на доставці покупок до дверей будинку або офісу – так званої “останньої милі”. Водії використовують платформу реєстрації Spark для вибору замовлень, які найкраще підходять для їх розкладу та маршруту. Програма аналогічна Amazon Flex, яка наймає окремих водіїв для доставки замовлень.

«Ми завжди шукаємо кращі способи обслуговування покупців, тому вивчаємо безліч різних варіантів доставки продуктів з наших магазинів до дверей клієнта – в тому числі, із залученням стороніх організацій і ресурсів», – сказав Том Уорд, віце-президент по digital Walmart U.S.

Spark Delivery, яка може розподіляти замовлення клієнтам в той же день, отримує комісію. Клієнти можуть отримати своє перше замовлення на суму більше $ 50 безкоштовно, використовуючи спеціальний промо-код. Водії отримують оплату за доставку.

Spark Delivery не стала першим партнером Walmart. У квітні мережа об’єдналася з службами доставки посилок на вимогу, щоб оптимізувати свої продуктові поставки. Uber і Deliv також змогу перевіряти роботу Walmart в окремих регіонах, включаючи Даллас, Денвер, Орландо, Фенікс, Тампа і Сан-Хосе.

Всі програми доставки збігаються з цілями Walmart щодо забезпечення онлайн-доставки продуктів до 100-метрових зон, що охоплюють 40% домашніх господарств США. В даний час послуга доступна в майже 50 містах, включаючи Атланту, Чикаго, Денвер, Майамі і Сіетл.

Крім послуг з доставки, Walmart також пропонує свою онлайн-програму Grocery Pickup, яка дозволяє клієнтам забирати свої продуктові замовлення в місцевих магазинах, не виходячи зі своїх автомобілів. Послуга, якою користуються більш ніж 25 000 покупців (у порівнянні з 18 000 на початку цього року), тепер доступна в 1800 магазинах. За даними компанії, очікується, що в цілому ще в 2100 торгових точках вона буде запущена до кінця року.

«Ми економимо час клієнтів за рахунок використання нових технологій і підключення всіх структурних частин нашого бізнесу в єдиний безшовний споживчий досвід: відмінні магазини, легкий вибір, швидка доставка, а також додатки і веб-сайти, які прості у використанні, – сказав Грег Форан, президент і головний виконавчий директор Walmart US- Використовуючи наші масштаби і досвід, ми приносимо найкраще з Walmart для клієнтів по всій країні».

Читайте також –

Генеральний директор Walmart: Питання стратегії доводиться вирішувати кожну годину


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку