eDeliveryDay: новинки, тренди і нові логістичні рішення для e-commerce

eDeliveryDay: новинки, тренди і нові логістичні рішення для e-commerce

17.07.2018 08:00
  335
rau

12 липня в OMNI Campus (ВДНГ) на eDeliveryDay логістичні компанії та гравці e-commerce представили свої новинки й обговорили підготовку до нового бізнес-сезону.

Зокрема, поштово-логістична компанія Justin презентувала модель інноваційного SMART-відділення, які працюватимуть на прийом і видачу відправлень 7 днів на тиждень до 22:00 години з швидкою доставкою – до 24 годин з Києва по Україні.

За словами Володимира Ковальчука, комерційного директор компанії Justin, планується відкриття 700 відділень по всій Україні (500 Justin + 200 Автолюкс експрес-пошта). «Один з наших сервісів – «Оперативна доставка з інтернет-магазину на відділення». За допомогою Justin доставка покупок з інтернет-магазинів України відбувається оперативно, просто і з максимально близькою локацією до клієнта. При виконанні деяких правил, доставка на відділення може бути здійснена «день в день». Justin – це також і широкий спектр інформаційно-фінансових послуг: авторизація кредитів, оформлення кредитів, консультація у кредитного брокера, платежі, оформлення страховок, грошові перекази, прийом замовлень по каталогам і інтернет-замовлень, всесвітній супермаркет, примірочна і перевірка працездатності електроприладів», – заявив він. Компанія входить в холдинг Fozzy Group, що дозволяє використовувати можливості роздрібних майданчиків для розміщення відділень – магазини Сільпо, Фора і Ringoo.

Денис Козлов, директор департаменту розробки і управління продуктами компанії Нова пошта розповів, що цікавить українців при онлайн-покупках: «36,0% – можливість повернути товар протягом 14 днів; 18,5% – доставка товару для заміни; 17,9% – часткова відмова від товару; 13,4% – доставка товарів на вибір». Євген Тафійчук, директор департаменту адресного обслуговування Нова пошта, зазначив, що компанія оновила процеси доставки на «останній милі»: «Тепер є можливість оплати готівкою послуги адресної доставки і додаткових послуг: «Грошовий переказ» і «Контроль оплати». Також з’явилася функція «Мобільний кур’єр» – 100% забезпечення кур’єрів кишеньковими персональними комп’ютерами і апаратами мобільного РРО».

Дмитро Гололобов, Deputy CEO at UAPAY розповів, як працює сервіс UAPAY Escrow і як він допомагає розвивати e-commerce і бізнес логістичних операторів. «Після підтвердження покупки на сайті грошові кошти списуються з картки покупця і заморожуються в системі. Продавець відправляє товар покупцеві службою експрес-доставки. Гроші зараховуються на карту продавця тільки після того, як покупець перевірить відправлений товар і упевниться в тому, що він відповідає його очікуванням. Таке рішення виключає шахрайство, підвищує довіру до розрахунків в інтернеті та стимулює зростання кількості угод і, відповідно, доставок», – зазначив він.

Андрій Івасів, співвласник Delivery Group, розповів про процес впровадження електронної форми товарно-транспортної накладної, і про те, як це вплине на ринок логістики. «Які позитивні зміни внесе електронна форма ТТН? Це прискорить процес підписання документів і проведення оплат між сторонами купівлі-продажу, мінімізує вплив людського фактора на процеси, підвищить безпеку документообігу за рахунок ЕПЦ, посилить контроль всіх етапів транспортування для кожної зі сторін, гарантує своєчасне отримання інформації про вантаж в дорозі для формування черги, а також дозволить звільнити і перерозподілити фінансові, тимчасові і кадрові ресурси», – підкреслив Івасів.

Також учасники конференції поговорили про те, що заважає реальному електронного документообігу B2B і B2G в Україні.

Ольга Таранова, бізнес-лідер сервісу Liga: REPORT заявила, що 40% клієнтів сервісу вважають, що в комунікаціях з державою і бізнесом необхідно більше можливостей для електронного документообігу та е-сервісів для бізнесів. «Рішенням цієї проблеми є глобальна інтеграція гравців ринку В2В. Зокрема, створення єдиного роумінгового центру операторів ЕДО та створення екосистем для бізнесу», – зазначила вона.

Анна Муляр, Product Owner Document.online назвала переваги переходу до електронного документообігу, серед яких є і економія коштів: «Для порівняння: собівартість одного паперового документа 13,87 грн, електронного – 1 грн. Крім того, оригінали електронних документів відразу передаються контрагенту в режимі онлайн. Ви завжди можете простежити статус документа і приступити до виконання узгоджених операцій. Розвиток систем електронного документообігу (ЕДО) в Україні, а також розуміння і довіру бізнесу до електронних документів досягло того рівня, коли ми можемо сміливо почати переклад в електронний вигляд товарно-транспортні накладні».

Олег Матвєєв, експерт з питань електронного юридично значущого документообігу зазначив, що сьогодні немає юридичних перешкод, які б заважали переводу ТТН (крім спеціалізованих ТТН) в електронний вигляд, але є необхідність вирішення двох основних проблем на шляху до електронної ТТН. «Перше – відсутність узгодженого на ринку систем електронного документообігу формату електронної ТТН і правил роумінгу електронних документів. Друге – необхідність побудови складної системи ЕДО, яка зробить можливим зручну роботу з електронною ТТН на різних платформах користувача, в т.ч. мобільні пристрої водія-експедитора. Як тільки розробники систем ЕДО зможуть домовитися і надати бізнесу зручний інструмент – електронна ТТН практично повністю витіснить свій паперовий аналог», – прогнозує Олег Матвєєв.

Дмитро Козлов, виконавчий директор Асоціації фахівців з управління персоналом HRForum, навів приклади того, що заважає і що допомагає працювати з персоналом в піковий сезон: «Чесність – найкраща політика. Якщо на етапі прийому персоналу ви говорите неправду – це міна уповільненої дії. Якщо ви сказали, що у вас є мікрохвильовка для розігріву їжі, а її немає. Людина піде. І частіше питайте у людей, що для них важливо. Ви здивуєтеся результатами. Нестиковки між тим, що хоче персонал і що пропонуєте ви – це нормально».

Юрій Павленко, директор з логістики INTERTOP UKRAINE розповів, як в його компанії впроваджувалася омніканальная логістика і як за рахунок тісної взаємодії окремих каналів задовольнити потреби кінцевого клієнта. «У 2017 році завдяки омніканальності зростання продажів online магазину виріс на 64%. Пік трафіку в листопаді минулого року склав 1 650 000 відвідувань. Наші канали продажів: offline мережа, інтернет-магазин, резерв, Pick Up, Shop-to-shop, Store-to-door і онлайн-полку в магазині. У планах: розвиток INTERTOP UKRAINE як маркетплейсу, співпраця з Укрпошта, оптимізація процесу повернення товару», – заявив Юрій Павленко.

Також на конференції пройшла панельна дискусія «Специфіка логістики маркетплейсів», в якій взяли участь Микита Артемчук, Head of product for merchant Prom.ua (EVO.company); Олександр Роєнко, керівник проекту Shafa.ua (EVO.company); Оксана Цвігун, операційний директор Lamoda.ua; Євген Глазов, директор з розвитку регіональної логістики Rozetka і Олег Трембицький, Supply Chain Director Kasta. Модератором виступив CEO GoLab Віталій Яницький.

В ході обговорення учасники дійшли кількох висновків:

– логістика ускладнилася, але клієнт цього не бачить і не завжди відчуває;

– асортимент товарів на маркетплейсах розширюється, а з ним змінюється і логістика;

– маркетплейси орієнтуються на підвищення якості послуг, в тому числі в пікові періоди;

– маркетплейси через зростання конкуренції намагаються оптимізувати свої витрати, в тому числі й на логістиці;

– ринок привчив користувача до того, що клієнт хоче отримати придбаний товар уже завтра. У той же час потрібно строго дотримуватися заявленої дати доставки;

– доставка «день в день» працює відмінно. Це зменшує відсоток відмов;

– маркетплейси поступово йдуть до послуги фулфілмента;

– йде активний розвиток адресної доставки. В майбутньому – доставка дронами та почтомати в під’їздах житлових будинків.

eDeliveryDay пройшло в OMNI Campus. Це бізнес-акселератор з фокусом на створенні прикладних технологій для автоматизації бізнес процесів обслуговування клієнтів в ритейлі та логістики. Це соціальний простір, де зустрічаються і разом розвиваються традиційний бізнес і стартапи з технологічними ноу-хау.

Генеральний партнер: Нова пошта

Партнери: UAPAY, 25h8.com, Документ.Онлайн, DELIVERY, OMNIC, MODERN-EXPO, UTEC Logistics, ТАСкомбанк, Platon, ЛІГА: ЗАКОН, Justin, FRESHPR, FRED & FRESH.

Партнер локації: OMNI CAMPUS

Генеральний новинний партнер: ІА «Інтерфакс-Україна»

Генеральний радіо-партнер: Радіо «Голос Столиці»

FinTech-медіа партнер: PaySpace Magazine

Інформаційні та медіапартнери: Logist.FM, PRICE.UA, Ukrainian Retail Association, СУП, Букви, Logistics in Ukraine

Довідка про організатора. Ukrainian E-commerce Expert – комунікаційна платформа, яка об’єднує компанії, що працюють на ринку електронної комерції в Україні.

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку