Два поверхи fast-fashion: в ТЦ GLOBUS відкрився флагманський магазин Reserved (фоторепортаж)

Два поверхи fast-fashion: в ТЦ GLOBUS відкрився флагманський магазин Reserved (фоторепортаж)

23.06.2018 08:15
  1302
Іван Зайцев

Як виглядає та що пропонує новий об’єкт бренду Reserved, відкритий 21 червня в столичному ТЦ GLOBUS.

Про майбутнє відкриття нового магазину стало відомо в лютому цього року. Бренд Reserved входить в орбіту польської LPP Group, що працює в Україні з 2003 року, та розвиває такі торгові марки як Reserved, House, Mohito, Cropp, Sinsay в Європі та країнах Близького Сходу. Компанія управляє 1700 магазинами загальною площею більше 920 000 кв. м в світі та більш ніж 80 магазинами площею близько 40 000 кв. м в Україні.

Представники ТЦ GLOBUS повідомили, що майбутній об’єкт стане одним із якірних fashion-орендарів торгового центру. «Відкриття успішного бренду групи LPP в ТЦ GLOBUS досить важливий крок для збільшення трафіку в ТЦ, а також поліпшення його tenant-mix. Reserved стане одним з ключових якірних операторів наземної частини ТЦ GLOBUS. Бренд органічно інтегрується в концепцію сучасного торгового центру та зіграє важливу роль в розширенні пула його демократичних fashion-операторів», – прокоментувала старший менеджер департаменту оренди ТЦ GLOBUS Вікторія Царенко.

Менш ніж через півроку довгоочікуване відкриття відбулося. За цей час концепцію магазину встигли доопрацювати та вдосконалити, а в приміщеннях під двоповерхову торговельну точку – провести всі необхідні технічні та оздоблювальні роботи. У підсумку новий Reserved в ТЦ GLOBUS отримав статус флагманського магазина бренду, і здивував відвідувачів нової оригінальною концепцією, комфортним плануванням і елегантним дизайном.

Оператор зайняв площу близько 2000 кв. м на першому та другому поверхах ТЦ GLOBUS 2, зліва від головного входу в торговий центр. Для простоти переміщень покупців магазин обладнаний ескалатором і ліфтом. В ньому представлені всі лінії одягу бренду: дитячий, жіночий, чоловічий, купальники та плавки, літні колекції для пляжу і відпочинку.

Одна з особливостей Reserved – дизайнери бренду відстежують останні тенденції моди та потреби клієнтів, яким щотижня пропонують в магазинах нові моделі. Таким чином колекції поєднують в собі красу класичних моделей із найсвіжішими в даному сезоні й оригінальними концепціями для жінок, чоловіків і дітей. Як уточнили в LPP Group, обличчям Reserved весна-літо 2018 обрана Сінді Кроуфорд, а рекламна кампанія проходить під гаслом «I love you Cindy». За задумом дизайнерів, нові колекції повинні допомогти споживачам перенестися в атмосферу 1980-х років, в епоху переносних магнітофонів (Boombox), об’ємних зачісок і великих телефонних апаратів.

Більше інформації про новий флагманський об’єкті Reserved – у фоторепортажі RAU.

Для зручності відвідувачів у магазині облаштовані відразу три вхідних групи: одна на першому та дві на другому поверсі. Дві з них виходять прямо в центральний атріум торгового центру, а одна – на галерею, звідки відкривається панорамний вид на Майдан Незалежності.

reserved globus тц глобус резервед

Щоб потенційні покупці навіть випадково не змогли пройти повз, вітрини оформлені досить яскраво, а манекени всередині магазину відразу підказують, що пропонується в ньому.

Головна особливість двоповерхової торговельної точки: змонтовані всередині приміщення ескалатор і ліфт. Таким чином, покупцям не доведеться виходити з магазину – переміщатися можна без втрати часу і роздивляючись представлений товар.

Правда, не обійшлося й без легкого гумору: змонтовані над ескалаторами покажчики до відділів чоловічого та дитячого одягу виглядають так, ніби один з ескалаторів призначений для дітей, а другий – для сильної статі.

На першому поверсі представлений переважно жіночий одяг. І вибір достатній навіть для вимогливих покупців.

В глибині магазину розташована каса. За спиною касира – величезний екран, на якому періодично демонструють різні промо-ролики.

Близько касистійка з настільки приємною дівчатам біжутерією, маленькими сумочками та іншими дрібницями, включаючи прикраси.

Літо в самому розпалі, тому в магазині Reserved представлений досить великий вибір пляжних аксесуарів, купальників і аксесуарів.

Втім, тут пропонують і, скажімо так, не зовсім купальне білизна. Але гарне та якісне.

Приміряти товар, який сподобався можна неподалік від стійки каси. Примірочних багато, вони просторі, функціональні та яскраво освітлені.

Другий поверх магазину ще більш просторий. Пересуватися в ньому легко та приємно, а викладка дозволяє розгледіти практично весь товар.

Тут багато місця відведено під чоловічу лінію одягу. І, зрозуміло, під аксесуари для сильної половини людства.

Проте не меншу зону займають і товари для самих маленьких відвідувачів. А вибір, мабуть, навіть більше, ніж в чоловічій частини залу. Причому тут можна купити і одяг, і взуття, і шкарпетки та інші дрібниці. Є і незвичайне взуття для вимогливих принцес.

У той же час частину площі другого поверху займають товари для більш дорослих покупців: в основному взуття, сумки, ремені й аксесуари.

Резюмуючи, можна сказати, що двоповерховий Reserved в ТЦ GLOBUS 2 площею 2000 кв. м пропонує майже все, що необхідно споживачам. У нього є всі передумови, щоб стати одним з улюблених місць для шопінгу киян, і перетворитися на потужний магніту відвідувачів і генератор трафіку в ТЦ.

Читайте також –

Торжество світла та простору: В ТЦ GLOBUS відкрився перший в Україні DeFacto (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку