Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за квітень

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за квітень

07.05.2018 08:15
  815
Микола Маранчак

Хто з рітейлерів і торгових центрів увійшов в число лідерів за кількістю фанів в Facebook у квітні 2018 року.

Минулий місяць видався на рідкість динамічним для рейтингу українських компаній в Facebook. Тільки у рітейлерів – два дебютанти, двоє залишили топ і ще кілька перестановок. Хтось працює накатаною звичною схемою, а інші намагаються бути попереду інших і працювати на ім’я одних з найкращих Digital-маркетологів країни. У кого як це виходить: показують цифри Facebook-сторінок українських роздрібних компаній, гравців e-commerce і ТРЦ.

Рітейлери у Facebook

Згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, між відкриваючим топ Facebook серед рітейлерів Watsons Україна і замикаючим Metro Cash&Carry Ukraine у загальному рейтингу Facebook прірва. Перший з них займає 90 місце, останній – 367-є. Але ця різниця лише на перший погляд величезна, адже серед українських роздрібних мереж їх розділяє всього 20 позицій.

Якщо з першою четвіркою топа все зрозуміло – стабільне зростання і підтримання статусу найбільш швидко зростаючих сторінок серед вітчизняних рітейлерів у Facebook, то трохи нижче тривають справжні баталії. Ще на 3 000 шанувальників ближче до Intertop підібрався Антошка, що займає шосте місце, тепер їх розділяє всього-нічого ще три тисячі фанів. Чим же все це закінчиться?

Трохи нижче, між VOVK і Marc & Andre Ukraine, восьме і дев’яте місця відповідно, всього 1000 фоловерів у рейтингу рітейлерів і тільки metal-група Oceans Red між ними у загальному. Інтрига тут на обличчя і комусь явно незабаром доведеться поступитися більш щасливому супернику.

Головним порушником спокою топа стає Comfy, який обходить Фокстрот і вривається в першу десятку. Таки кінь в магазині не зміг подолати обаяшек з Сен-Тропе і пуш (LOL). Лисячому бренду потрібен новий креатив або просто зайнятися SMM – компанія втратила за місяць 6 000 людей і це після 33 000 чоловік приросту в березні, що вже було дивно і віщувало невизначений фінал (насправді ні). Таке відчуття, що це Фокстрот влаштував невдалі розборки з клієнтами, а не Citrus.ua, або хтось щось переплутав.

Mi Ukraine обігнав Будинок Іграшок на 500 нових фанів, перемістившись з 13-ї на 12-ту позицію. Випадковість чи стратегічна поразка? Обидва на кілька позицій обходять у загальному рейтингу всіх сторінок Facebook ФК Динамо Київ, Планета Кіно і телеканал Інтер. Рітейл популярнішим футболу і телебачення?

Yves Rocher десь оступився і опинився позаду Colin’s. Очевидно, що для бренду косметики це лише початок падіння – всього у трьох сотнях нижче розмістився рітейлер електроніки Moyo.ua, якого можна привітати з вибуховим дебютом в 20-ці і відразу на 16 місці. Популярність гаджетів і і зміна гендиректора – достатні приводи для нових успіхів.

Якщо хтось думає, що жарти АТБ-маркет про все підряд не працюють, повинні просто поглянути на цифри рейтингу. Повернення в топ для нього, як і для Moyo.ua вперше з грудневого фінального рейтингу року. Здається тут для SMM свята нарешті закінчилися і почалася серйозна робота, яка ось-ось дозволить мережі дискаунтерів випередити за популярністю у Facebook Martini і Monatik. Хіба не круто? Різниця всього в 500 і 1500 фоловерів. Можливо не останню роль в успіху АТБ-маркет зіграла касирка Люба, але це не точно.

Трохи нижче з 16-ї позиції на 18-ту перемістилась Pandora, яка тримає в цьому рейтингу марку за всіх представлених в Україні ювелірів (нагадаємо, ужгородські ювеліри Kochut через відсутнысть роздрібних магазинів у нас в рейтингу знаходяться в розділі e-commerce).

Замикає топ-20 Епіцентр К і Metro Cash&Carry Ukraine. Перший з них у загальному рейтингу розмістився між газетою Вести і LeBoutique, другий між Finlandia Vodka і Вусаті-Хвостаті, що саме по собі цікаво. З рейтингу остаточно випали представники made in Ukraine – W8less і Всі.Свої, яким ледве чи можна прогнозувати повернення своїх позицій. Але не будемо виключати жодних поворотів у цій Digital-грі.

E-commerce в Facebook

Рейтинг сторінок e-commerce навряд-чи можна назвати захоплюючим. Тут лідери на місяці вперед закріпили за собою першість, розділені в десятках, а то й сотнях тисяч підписників. У квітні помінялися місцями Vilenna і Avon, але, визнаємо, кого ці події можуть взагалі інтригувати? Тому анонсуємо у травневому рейтингу розглянути нарешті позиції українських ресторанів, які замінять в цьому огляді як мінімум раз топ e-commerce до більш цікавих подій у ньому. Вони – найкращі, і тут цифри про це твердо й так говорять.

ТРЦ у Facebook

Перша сімка українських ТРЦ у квітні марширували те що називається “в ногу”- по тисячі нових фанів на компанію. Зруйнував цю ідилію Караван, який першим почав збиватися з темпо-ритму, що практично дозволило Lavina Mall зайняти його місце на восьмій сходинці рейтингу. Все це значно слабше чи не вибухового для вітчизняних торгово-розважальних центрів березня.

На дві сотні фоловерів підріс King Kross Leopolis і з тим же результатом відкриває другу десятку Аракс. За ним ТРЦ DreamTown підріс аж на 34 нових шанувальників, що все ще дозволяє йому продовжувати зберігати 12-е місце. ТРЦ РайON отримав пристойні 500 нових фанів приросту, але з таким темпом найближчого конкурента доведеться наздоганяти в кращому випадку до липня. І все ж спостерігати за тим, як аудиторія Троєщини ось-ось обійде аудиторію Оболоні по активності, незвично.

В іншому головним потрясінням рейтингу став маркет-молл Даринок, який увірвався в топ з контентом про всякі ярмарки з корисними порадами. Випав з рейтингу столичний ТРЦ Аладдін, що втім не дивно – всього 17 нових шанувальників за місяць, і це з проведеним наприкінці місяця конкурсом. А чому? Просто вистачить робити все так, як усі.

Читайте також

Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за березень


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку