Лише третина магазинів продає техніку і електроніку через касовий апарат

Лише третина магазинів продає техніку і електроніку через касовий апарат

12.04.2018 11:28
  155
Ukrainian Retail Association

З 9 300 магазинів, які в Україні продають побутову техніки і електроніку, лише третина працює через касовий апарат.

Як пише Delo.ua, вже майже рік в Україні абсолютно всі підприємства (в тому числі і ті, хто працює на спрощеній системі оподаткування) зобов’язані продавати побутову техніку і електроніку тільки через касовий апарат з видачею фіскального чека.

Кабінет міністрів встановив чіткий перелік з 300 товарів, які повинні продаватися через касовий апарат. Це, зокрема, холодильники, посудомийні машини, котли, кондиціонери, бойлери, принтери, сканери, телевізори, ноутбуки, телефони, колонки, навіть електронні книги, зовнішні жорсткі диски і фітнес-трекери.

Проте, згідно з інформацією податкової, тільки 3 200 магазинів з 9 300 мають касові апарати.

У фіскальній службі повідомили, що за минулий рік перевірили 621 магазин на предмет продажу техніки і електроніки через касовий апарат. За порушення законодавства торговцям виписали штрафів на 3 млн грн.

Раніше повідомлялося, що норма про продажі через касовий апарат не виконується, зокрема, через те, що відповідальність за перше протягом року порушення становить лише 1 грн.

Фіскальна служба має право оштрафувати підприємство на повну суму проданих з порушенням товарів лише в тому випадку, якщо виявила порушення при другій перевірці протягом календарного року. В ДФС кажуть, що приходять з повторними перевірками до дуже малої кількості підприємств, так як у них недостатньо інспекторів.

Джерело: Delo.ua

Читайте також – 

Чому обов’язкові касові апарати не «обілили» ринок техніки та електроніки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  169
Усі новини ринку