Підсумки Workshop «Інтегровані комунікації. Кращі кейси з PR, digital і SMM»

Підсумки Workshop «Інтегровані комунікації. Кращі кейси з PR, digital і SMM»

24.05.2018 08:00
  1555
Микола Маранчак

Асоціація рітейлерів України спільно з партнером – компанією PRcom – провела workshop, присвячений побудові сучасних ефективних комунікацій в рітейлі і девелопменті.

Захід відбувся 22 травня 2018 року в конференц-холі Co-working партнера Асоціації рітейлерів України — UBI Fashion Center.

Учасниками стали представники таких компаній як АШАН, Епіцентр, Must Have, КЮЗ, Watsons, ARGO, RDA, Yves Rocher, Епіцентр, Bembi, Promin, VINZER HOME, Franchise Group, Little House, SHEN, Ol.factory та інших.

Перший блок програми складався з виступів провідних експертів ринку. Спочатку виступив Юрій Ліщук — директор по роботі з роздрібними мережами Nielsen Україна. Центральними темами його виступу стали споживчі настрої українців, характеристики омніканального споживача, а також технології e-commerce майбутнього. Наприклад, таке нове явище на світовому ринку, як connected spender.

Другим виступив Дмитро Кудінов — стратегічний директор, молодший партнер AIMBULANCE, CEO MASH Agency. Його презентація називалася «Digital — стратегія для рітейлера. Топ-10 найефективніших інструментів», в рамках якої він розповів чому в 2018 році рітейлеру потрібно робити основний акцент на digital і як правильно вибрати канали та інструменти комунікації.

Також експертами першої сесії виступили менеджер PR-проектів мережі Fozzy Group (бізнес Сільпо) Олександра Житиневич і креативний директор відеоагентства Lovi Video Андрій Провотар. Вони представили кілька кейсів Сільпо, зокрема, фейковий запуск штучного інтелекту KISSA і хайповий відео-конкурс для гумористів #silpololo, і поділилися результатами цих активностей. Серед інших тез їх виступу були глобальні відеотренди і незвичайні формати, що забезпечують високі ROI.

Кожен спікер після свого виступу відповів на запитання слухачів.

Після кава-брейку нестандартні PR-інструменти представила Тетяна Атаджанова — PR-директор БФК Gulliver. Вона розповіла як найуспішніше рітейл-бренду використовувати креативні кампейни, не ставши їх заручником, поділилася досвідом організації активностей у МФК Gulliver під час “Євробачення”, що проходив у 2017 році в Києві, і кейсом спільного з Київстар проекту по створенню шрифту Kobzar KS, що імітує почерк Тараса Шевченка.

Відразу після її виступу, почалася панельна дискусія, під час якої розмова зайшла про негатив у соціальних мережах і кращі методи його нейтралізації. Спікерами виступили директор з маркетингу Агромат Ольга Носова, начальник управління організації продажів і контролю якості департаменту роздрібного бізнесу Ощадбанку Тетьяна Дубова, а також PR-директор БФК Gulliver Тетяна Атаджанова. Модератором дискусії виступила керуючий партнер агентства PRcom Олена Яковенко.

Асоціація рітейлерів України дякує партнерам, учасникам та гостям заходу, і запрошує всіх на нашу наступну подію Friends & Family Day 2018, яка відбудеться 24 червня і де у кожного буде можливість весело і насичено провести день і поспілкуватися з друзями і колегами у неформальній обстановці. Детальніше про захід за посиланням.

Більше фотографій з Workshop «Інтегровані комунікації. Кращі кейси з PR, digital і SMM» дивіться нижче:


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку