
Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)


Асоціація Рітейлерів України та агентство Prcom провели вебінар, присвячений маркетингу під час карантину.
Захід відбувся 10 квітня на онлайн-платформі Zoom. Спікерами виступили Голова PR-департаменту “Брокард-Україна” Катерина Гуленок, директорка з комунікацій проєкту Всі. Свої Тетяна Фіщук, директорка з маркетингу City Capital Group Тетяна Дадочкіна та керівниця маркетингу та роздрібних продажів SOVA Анна Коваль. Модератором вебінару стала керуюча партнерка агентства prcom Олена Яковенко.
Вони обговорили кращі шляхи для маркетингу в кризу: піти в підпілля і мовчати чи бути на зв’язку зі споживачем, що робити брендам, щоб заробити репутаційні бали і вийти з ситуації переможцем, а також головні правила внутрішнього піару -як повідомляти неприємні новини і непопулярні рішення.
Переглянути повний запис RAU-вебінару “Комунікація рітейлера зі співробітниками і клієнтами в умовах пандемії. Виходимо з кризи лідером!” можна нижче.
https://www.facebook.com/UkrainianRetailAssociation/videos/460380844714339/