Як пройшов RAU вебінар “Комунікація рітейлера зі співробітниками і клієнтами в умовах пандемії. Виходимо з кризи лідером!”
Асоціація Рітейлерів України та агентство Prcom провели вебінар, присвячений маркетингу під час карантину.
Захід відбувся 10 квітня на онлайн-платформі Zoom. Спікерами виступили Голова PR-департаменту “Брокард-Україна” Катерина Гуленок, директорка з комунікацій проєкту Всі. Свої Тетяна Фіщук, директорка з маркетингу City Capital Group Тетяна Дадочкіна та керівниця маркетингу та роздрібних продажів SOVA Анна Коваль. Модератором вебінару стала керуюча партнерка агентства prcom Олена Яковенко.
Вони обговорили кращі шляхи для маркетингу в кризу: піти в підпілля і мовчати чи бути на зв’язку зі споживачем, що робити брендам, щоб заробити репутаційні бали і вийти з ситуації переможцем, а також головні правила внутрішнього піару -як повідомляти неприємні новини і непопулярні рішення.
Переглянути повний запис RAU-вебінару “Комунікація рітейлера зі співробітниками і клієнтами в умовах пандемії. Виходимо з кризи лідером!” можна нижче.
https://www.facebook.com/UkrainianRetailAssociation/videos/460380844714339/