E-commerce рітейлери планують відкрити 850 офлайнових магазинів за п’ять років
Діджіталізція брендів сприятиме наступної хвилі розвитку в офлайні.
Відповідно до нового звіту від JLL, на який посилається Chainstoreage.com, учасники американського ринку електронної комерції планують відкрити 850 магазинів в найближчі п’ять років. У доповіді наводяться такі приклади, як компанія-виробник матраців та постільних речей Casper Sleep, яка відкриє 200 магазинів протягом трьох років, або магазин нижньої білизни Adore Me, який оголосив, що відкриє до 300 додаткових магазинів через п’ять років. Еко-бренд взуття All Bird також відкривають магазини.
JLL проаналізувала історії та плани розширення 100 кращих онлайн-магазинів, оцінила їх стратегії, і виявила, що Нью-Йорк залишається головним містом для відкриття pop-uр форматів. Також популярні локації в Лос-Анджелес і Сан-Франциско. Більше половини (59,5%) інтернет-компаній, які мають намір виходити в офлайн відкрили точки формату “pop-uр” в Нью-Йорку, і більше третини (41,3%) відкрили постійні офлайнові магазини.
Манхеттенський район Сохо був одним з головних місць рітейлерів для тестування нових концепцій. Майже половина роздрібних торговців для своїх pop-uр в Нью-Йорку обрали саме його.
Інші висновки зі звіту JLL «Як бренди електронної комерції переходять в офлайн», перераховані нижче.
- У 2017 році найбільшу кількість гравців e-commerce відкрили традиційні магазини. Everlane, Allbirds, Away і MM.LaFleur були серед брендів, які відкрили постійні фізичні точки в минулому році.
- Кращі міста для перших локацій – Нью-Йорк (41,3%), потім Лос-Анджелес (12,0%), Сан-Франциско (12,0%) і Чикаго (5,3%).
- Більшість ритейлерів, які переходять з онлайну в офлайн – 74,3% – продають одяг і аксесуари.
- Половина з них має високі ціни; 32,0% – роздрібні продавці середнього цінового діапазону.
- Середня площа офлайнових представництв становить 850 кв. м.
- Тільки 15,1% фізичних представництв не мають ніяких запасів. З тих, хто працює в форматі виставкових залів, 69,2% є продавцями одягу і аксесуарів, решта 30,8% – магазини побутової техніки та меблів.
«Логічно, що гравці електронної комерції, які продають одяг і товари для дому, хочуть переміститися в фізичні магазини, тому що їх продукти вибирають люди, яким подобається особисто перевіряти, – сказав Джеймс Кук, директор JLL з досліджень в області рітейлу в США. – У міру того, як омніканальні рітейлери дозрівають для виходу в офлайн, ми вважаємо, що ті, хто працює в сегменті одягу і вдома, будуть продовжувати переходити в роздрібний формат».
Джерело: Chainstoreage.com
Читайте також –
Покрокова інструкція: як ритейлеру ефективно продавати онлайн і офлайн