Главная > Новини ТРЦ > Досвід та аналітика > Кінотеатр мрії: що хочуть українські кіномани (інфографіка)
Кінотеатр мрії: що хочуть українські кіномани (інфографіка) Кінотеатр мрії: що хочуть українські кіномани (інфографіка)

Кінотеатр мрії: що хочуть українські кіномани (інфографіка)

АналітикаДосвід та аналітикаМаркетинг
03.07.2017 0
Яким повинен бути кінотеатр мрії, щоб задовольнити навіть найвимогливіших і балуваних любителів кінофільмів. Компанія 4service провела опитування серед українських шанувальників кінематографа, щоб з’ясувати: хто... Кінотеатр мрії: що хочуть українські кіномани (інфографіка)

Яким повинен бути кінотеатр мрії, щоб задовольнити навіть найвимогливіших і балуваних любителів кінофільмів.

Компанія 4service провела опитування серед українських шанувальників кінематографа, щоб з’ясувати: хто і яким мережам кінотеатрів віддає перевагу, чому, і що ще можна покращувати в їх роботі. Отриманий портрет досить точно показує, що цінують і на що звертають уваги українські кіномани, і чому жодна з працюючих в Україні мереж поки що не змогла запропонувати клієнтам «кінотеатр мрії». RAU коротко проаналізувала результати дослідження. Варто відмітити, що у Дніпро 5% респондентів як найулюбленшу назвали мережу Планета Кіно, хоча у місті не працює жодного кінотеаатра компанії.

Примітно, що завсідники кінозалів в якості основного критерію вибору назвали ціну квитків. Другий за важливістю чинник – зручне місце розташування закладу, на третьому місці – комфорт і обслуговування. Тобто поки що українці продовжують дбайливо витрачати гроші на розваги, погоджуючись з необхідністю їхати далі і деякими недоліками в обслуговуванні заради більш дешевих квитків. З іншого боку – заощадити на відвідуванні найбільше намагається молодь, для більш дорослої та забезпеченої аудиторії набагато важливіше комфорт і зручне місце розташування. І за це вони готові доплачувати.

Що ж не вистачає відвідувачам в найпопулярніших українських мережах, щоб вийшов «кінотеатр мрії»? Претензій та побажань достатньо. Основна частина з них стосується все тих же фінансових питань: більшість клієнтів вважає, що квитки в кінотеатри могли б бути і дешевшими. Друга за популярністю відповідь – побажання впровадити програму лояльності або систему бонусів та знижок. Так само споживачі оцінили б зусилля кінотеатрів по впровадженню додаткових сервісів і послуг. Більше за інших в цьому має потребу Планета Кіно – таке побажання на адресу мережі висловили в два з половиною рази більше опитаних, ніж на адресу Батерфляй.

Серед інших недоліків, що заважають українським бізнесменам відкрити «кінотеатр мрії», респонденти виділяють не найвищу якість прибирання і стан залів. Деякі скаржаться на роботу персоналу і якість сервісу, що надається, але в цілому показник незадоволених клієнтів за цим параметром становить близько 10%. Начебто і небагато, але все одно досить тривожний сигнал для операторів.

Також українські споживачі хотіли б поліпшити технологію показу і розширити репертуар фільмів. І тоді, можливо, кіномани нагородять котрійсь із залів почесним титулом «кінотеатр мрії». Хоча незадоволені будуть завжди.

Читайте також –

Рейтинг Forbes-2000: найдорожчі рітейл-компанії світу (інфографіка)

Про автора

Иван Зайцев Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Зроблено з Розробив AlexCSS