Краща реклама тижня: Marks & Spencer, Київстар та Гра престолів

Краща реклама тижня: Marks & Spencer, Київстар та Гра престолів

20.11.2016 09:00
  1480
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

Shame of glory

Українська студія Radioaktive film спільно з ізраїльською компанією Sodastream зняла в Києві рекламу за мотивами серіалу Гра Престолів. За сюжетом головний герой купує воду у пластикових пляшках, за що послушниця Септа Унелла (героїня 5 і 6 сезонів “Ігри престолів”), починає ходити за ним і таврувати ганьбою, пародіюючи сцену покарання Серсеї Ланістер з 10 серії 5 сезону популярного серіалу. Так вони йдуть по всьому магазину, а потім і крізь натовп людей на Андріївському узвозі і біля Києво-Печерської Лаври. В кінці актор Хафтор Бьєрнсон, який зіграв Григора “Гору” Клигана, пояснює в’язневі, що пластик шкодить нашій планеті і представляє апарат для газування води. Цікаво, що у ролику можна помітити на полицях супермаркета українські продукти.

Marks & Spencer

Спільно з агентством RKCR/Y&R, рітейлер випустив різдвяний ролик про таємне життя дружини Санта-Клауса. У відео розповідається історія, як Місіс Клаус в таємниці від свого чоловіка вирішила допомогти хлопчикові Джейку, який протягом усього року сварився зі своєю сестрою, але напередодні свята вирішив зробити їй сюрприз. У Тwitter кампанію вже назвали однією з кращих в 2016 році серед різдвяних відео. Глядачі відзначають, що на відміну від конкурентів, реклама Marks & Spencer несе в собі ідею радості від дарування, а не володіння подарунком.

Київстар

В середині листопада Київстар спільно з агентством DDB Ukraine запустив кампанію в підтримку нової послуги, результатом якої стало відео за участю зірок українського телебачення Юрія Горбунова і Каті Осадчої. За сюжетом артисти виявилися в ресторані, де за кожне блюдо відповідає окремий офіціант.

Lancome

Французький парфумерний будинок Lancome презентував аромат La Nuit Trésor ще в 2015 році. Цієї осені Lancome випустив фланкер свого бестселера – La Nuit Tresor Caresse з більш пряною версією оригіналу, слідом за яким з’явилось нове відео в підтримку аромату. Обличчям кампанії знову стала Пенелопа Круз.

Apple

Apple випустив рекламний ролик про Macbook Pro під назвою Bulbs (“лампочки”), в якому порівняв ноутбук з найбільшими винаходами людства. У відео протягом півтора хвилин послідовно вибухають електричні лампи, а також показані кадри з інструментами, які використовувала людина в різні часи: кремень, окуляри, друкарська машинка, миша. Відео закінчується фразами «Ідеї рухають світ вперед. Представляємо інструмент для втілення ідей».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку