Реклама тижня: люди-меблі від IKEA, ювілей Starbucks, Алла Костромічова та захист від неідеального світу
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Lexus у всесвіті Marvel
Lexus запустив рекламну кампанію, в якій герой майбутнього фільму Marvel «Вічні» сяде за кермо седана IS 500. Ця лінійка авто, що належить Toyota, є ексклюзивним автомобільним партнером фільму. У відеоролику під назвою «Місце для паркування» персонаж фільму намагається знайти підходяще місце для парковки під час напруженої міської битви. Авторами короткометражного фільму стали Ентоні та Джо Руссо, які зняли останні частини «Месників», «Війна нескінченності» та «Фінал», а створенням спецефектів для блокбастерів займався Framestore.
https://www.youtube.com/watch?v=7i4EeyCpc50
IKEA
В рамках рекламної кампанії IKEA від Leo Burnett Saudi Arabia люди стали частиною меблів. У серії відеороликів представлені класичні саудівські будинки з квітковими принтами, гобелени в рамах, вази і зношені меблі. В одному з роликів у їдальні для щоденних обідів, де начебто зупинився час, мешканці за трапезою буквально стали частиною меблів. Фонова музика 80-х такуж натякає на застиглий час в помешканні. Кампанія нагадує саудівцям, що коли ви володієте речами надто довго, ви можете почати відчувати себе таким ж похмурими і змученими, як предмети навколо вас. Рішення проблеми – найбільший щорічний розпродаж IKEA в Саудівській Аравії і Бахрейні зі знижками до 70%.
Starbucks
Starbucks відзначив 50-річчя масштабною рекламною кампанією, де кава є символом об’єднання. У відеоролику «Possible is Just the Beginning» («Можливість – лише початок»), мережа розповіла про свої плани на майбутнє. Ідея бренду полягає в тому, щоб взаємодія з клієнтами та партнерами для трансформації світу – це не тільки спадщина бренду, але й основа можливостей для звершень на новому етапі розвитку Starbucks. У ролику креатори підкреслили цю філософію – навіть найбільш амбітні цілі можна досягти разом. Така причетність стане кращою мотивацією для початку «наступних 50 років» в історії Starbucks.
https://www.youtube.com/watch?v=qjm6MLqsAx0
EVA
Мережа магазинів EVA представила нову рекламну кампанію власної торгової марки панчішних виробів Viv’en petty. Її обличчям стала топ-модель, ведуча проекту «Топ-модель по-українськи» та популярна інстаграм-блогерка Алла Костромічова. У рекламному відеоролику топ-модель в колготках Viv’en petty знімається у фотосесії й розповідає, що в них можна по-справжньому почути себе і присвятити вечірку собі. Головна ідея ролика – показати, що означає бути сучасною жінкою, яка незважаючи на купу обов’язків у повсякденному житті, лишається елегантною та жіночною.
Ajax Systems
Ajax Systems разом із Fedoriv Agency та рекламно-комунікаційним холдингом NCG (Nostra Communications Group) запустили масштабну рекламну кампанію — захист для неідеального світу. Мета нової промо-кампанії — зробити Ajax синонімом категорії безпеки та сформувати чіткий зв’язок у цільової аудиторії «истема безпеки — то Ajax».
Основою рекламного ролика для Ajax став прийом контрапункту: неідеальний світ показаний на фоні гармонії й безпеки з Ajax. У кадрі безтурботна пара спокійно йде до своєї квартири вздовж коридору, тоді як позаду них відбувається справжній екшн: вибухи та стовпи вогню, потоки води із затопленої квартири, грабіжники розпилюють замок дверей сусідів. Проте це абсолютно не впливає на романтичний і спокійний настрій пари, адже у їх квартирі встановлена надійна система безпеки Ajax — захист для неідеального світу.
Читайте також –
Реклама тижня: Coca-Cola, Roshen, Руна, М’ясна лавка та Danone