ПРОГРАМА 7 КВІТНЯ
Детальна програма виступів у другий день виставки Retail&Development Business EXpo – 2017.
КУПИТИ КВИТКИ НА RDBExpo
7 КВІТНЯ 2017
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників. Ранкова кава
КОНФЕРЕНЦ ЗАЛ 1
СЕСІЯ №1
10:00 — 12:00 УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ В РИТЕЙЛІ
10:00 — 10:20 презентація / В. Кличановский “Емоційний рітейл”
10:20 — 10:50 презентація / О. Піщак “Незалежне дослідження продажів в 100 аптеках ключових роздрібних мереж в Києві. Рейтинг”
10:50 — 11:10 презентація / Д. Богодухів “Кредитні карти торгових центрів: новий фінансовий інструмент для підвищення лояльності покупців, зростання трафіку і продажів”
11:10 — 12:00
Формат: панельна дискусія
Активні продажі — ефективний інструмент виходу з будь-якої кризи
Системи знижок, які призводять до підвищення або зниження продажів
12:00 — 12:30 КАВА БРЕЙК
СЕСІЯ №2
12:30 — 14:30 HR-БРЕНД. УПРАВЛІННЯ КОМАНДОЮ МАЙБУТНЬОГО
12:30 — 12:50 презентація / В. Степанов “(тема уточнюється)
12:50 — 13:20 презентація / В. Піддубний “Штучний інтелект та автоматизація HR-процесів – загроза або порятунку для HR”
13:20 — 13:45 презентація / Н.Дмитренко “Внутрішній PR. Залучення співробітників до розвитку компанії”
13:45 — 14:30
Формат: панельна дискусія
Що формує HR-бренд: історія компанії, тренди, співробітники або особу власника?
Труднощі перекладу. Як топ-менеджменту говорити на одній мові з персоналом
Формування довгострокових відносин з працівниками
МОДЕРАТОР:
СПІКЕРИ:
14:30 — 15:30 КАВА БРЕЙК
СЕСІЯ №4
15:30 — 17:00 МАЙБУТНЄ ДИСТРИБУЦІЇ
Формат: панельна дискусія
Перспективи розвитку бізнесу дистрибуції
Критерії вибору та оцінки дистриб’юторів
Нові рішення в дистрибуції для ефективного розвитку
Побудова відносин між виробником і дистриб’ютором
МОДЕРАТОР:
СПІКЕРИ:
КОНФЕРЕНЦ ЗАЛ 2
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників. Ранкова кава
СЕСІЯ №1
10:00 — 12:00 MADE IN UKRAINE. РЕАЛІЇ УКРАЇНСЬКОГО РІТЕЙЛУ
10:00 — 10:20 презентація / К. Бякова (тема уточнюється)
10:20 — 10:50 презентація / Т. Фіщук “PR інструменти для просування українських брендів”
10:50 — 12:00
Формат: панельна дискусія
Чи може український рітейлер конкурувати з західними брендами
Взаємодія з ТРЦ
Основні тенденції в made in Ukraine
Перспективи розвитку на європейських ринках
МОДЕРАТОР:
СПІКЕРИ:
12:00 — 12:30 КАВА БРЕЙК
СЕСІЯ №2
12:30 — 14:30 CONCEPT STORE
12:30 — 12:50 презентація / В. Степаненко “Вибір концепції магазину. Побудова емоційного роздрібного бренду”
13:50 — 13:10 презентація / В. Кличановский “Освітлення для створення правильних асоціацій”
13:10 — 13:30 презентація / Н.Чумак (тема уточнюється)
13:30 — 13:50 презентація / О. Тадай “Ребрендинг. Тут і зараз! Нове обличчя бренду – нові цілі”
13:50 — 14:30
Формат: панельна дискусія
Помилки мерчандайзингу в ритейлі і як їх виправити
Рітейл концепція бренду. З чого почати
Сучасні рішення для магазинів рітейлу
МОДЕРАТОР:
СПІКЕРИ:
14:30 — 15:30 КАВА БРЕЙК
СЕСІЯ №3
15:30 — 17:00 ІННОВАЦІЇ ТА РІШЕННЯ ДЛЯ РІТЕЙЛУ ТА ДЕВЕЛОПМЕНТУ
15:30 — 16:00 (спікер і тема уточнюються)
16:00 — 16:20 презентація / К. Гуцалова і В. Михайленко «Електронізація закупівель — подвійний удар, подвійний профіль»
16:20 — 16:40 презентація / спікер від ITBZ (тема уточнюється)
16:40 — 17:00 (спікер і тема уточнюються)
МОДЕРАТОР:
СПІКЕРИ:
17:00 — 17:15 ЗАКРИТТЯ ВИСТАВКИ