Міцний тил: скільки податків сплатили рітейлери та яку кількість українців забезпечили роботою за воєнний рік За 12 місяців минулого року провідні компанії галузі рітейлу заплатили майже 57 млрд грн податків та забезпечили роботою... RAU AnalyticsАналітика 21 Лютий 2023 3204
Усе заради перемоги: український рітейл з початку вторгнення надав гуманітарної та військової допомоги на 2,7 млрд грн Асоціація рітейлерів України підрахувала загальну кількість гуманітарної допомоги, що була надана вітчизняним... RAU AnalyticsАналітика 9 Лютий 2023 3497
Провідні продовольчі мережі України відкрили більше тисячі “Пунктів незламності” В магазинах провідних українських продовольчих мереж обладнано більше 1200 “Пунктів незламності”, куди можна... RAU AnalyticsАналітика 2 Лютий 2023 2835
Магазини незламності: провідні продуктові мережі обладнані генераторами на 51,4% За даними опитування 15 провідних українських торговельних мереж — членів Асоціації рітейлерів України – вже більше... RAU AnalyticsАналітика 24 Січень 2023 3029
Маркетинг під час воєнного стану: канали комунікації, трансформація бізнесу і стратегій (спільний проект RAU і Promodo) Асоціація рітейлерів України разом із маркетинговою агенцією Promodo дослідила зміни у маркетинговій політиці... RAU AnalyticsАналітика 20 Січень 2023 4942
Майже відновилися: скільки магазинів втратили провідні торговельні мережі України за 10 місяців війни (інфографіка) Чергове дослідження, яке провела RAU методом онлайн-опитування приблизно сотні власників та CEO підприємств по всій... RAU AnalyticsАналітика 10 Січень 2023 3398
Прогноз: чого рітейлерам чекати від української економіки в 2023 році – Ukraine Economic Outlook RAU у партнерстві з аналітичною компанією NielsenIQ та компанією Ukraine Economic Outlook представили спецпроект: дослідження «Основні... RAU AnalyticsАналітика 29 Грудень 2022 3933
Втрати і надбання: як війна змінила географію рітейлу, структуру продажів і взаємодію зі споживачем – дослідження RAU та NielsenIQ RAU у партнерстві з аналітичною компанією NielsenIQ представили спецпроект: дослідження «Основні тренди рітейлу 2022». Де,... RAU AnalyticsАналітика 27 Грудень 2022 3898
Вижити й перемогти: як змінилася купівельна поведінка українців під час війни – дослідження RAU і NielsenIQ RAU у партнерстві з аналітичною компанією NielsenIQ представили спецпроект: дослідження про основні тренди рітейлу 2022 року.... RAU AnalyticsАналітика 21 Грудень 2022 6075
Відновлення на марші: скільки магазинів втратили провідні торговельні мережі України за 9 місяців війни (інфографіка) Чергове дослідження, яке провела RAU методом онлайн-опитування приблизно сотні власників та CEO підприємств по всій... RAU AnalyticsАналітика 6 Грудень 2022 3290
Спецпроект RAU і robota.ua: як змінився ринок праці в рітейлі з квітня по серпень 2022 року Асоціація рітейлерів України та Онлайн-платформа з пошуку роботи в Україні robota.ua представляють чергове дослідження... RAU AnalyticsАналітика 22 Вересень 2022 3755
Надійний тил: український рітейл з початку вторгнення надав гуманітарної та військової допомоги на 1,4 млрд грн Асоціація рітейлерів України підрахувала загальну кількість гуманітарної допомоги, що була надана вітчизняним... RAU AnalyticsАналітика 9 Вересень 2022 3488