Студентській проект “Є ідея” реалізує проект до Дня Матері для бренду SOVA

Студентській проект “Є ідея” реалізує проект до Дня Матері для бренду SOVA

29.05.2018 02:33
  183
rau

Є ідея” – це проект зі співробітництва бізнесу та студентів медіа-спеціальностей. 

У рамках проекту на тендерних умовах ювелірний будинок SOVA створив замовлення на реалізацію рекламної компанії до святкування Дня матері 2018. Головною метою було поєднання емоційного та раціонального аспектів свята.

Командою проекта “Є ідея” було запропоновано декілька рішень, які в результаті поєдналися у один масштабний проект «Наші моменти мамо» з комунікацією у соціальних мережах, на сайті та в магазинах бренду. Кожен прихильник бренду може завантажити на сайт рітейлера своє фото з мамою, та отримати його печатну версію в одному з магазинів SOVA.

Для ювелірного будинку SOVA дуже важливо підтримувати подібні ініціативи, однією з корпоративних цінностей, є відкритість, тим самим ми відповідаємо їй. До того ж, свіжі ідеї та креативні питання, дали змогу по-новому подивитися на комунікацію бренду.

Справка. SOVA jewelry house — це ювелірний бренд, який не тільки відповідає світовим тенденціям, а й створює їх, будучи трендсетером на українському ринку. Ідея формування ювелірного гардероба для сучасних жінок виступає лейтмотивом в усіх колекціях ювелірного дому. SOVA — єдиний на українському ринку бренд, який колекційно підходить до створення прикрас.

Читайте також

Анна Коваль, SOVA: Перемагає той, хто швидше реагує


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку