Компанія Watsons вдруге стала бекстейдж-партнером Ukrainian Fashion Week
Моделі, стилісти та візажисти мали можливість скористатися широким асортиментом косметичних засобів мережі Watsons, щоб творити шедеври на подіумі Ukrainian Fashion Week.
На бекстейджі Watsons створив справжню зону розваг. Відвідувачі мають можливість взяти участь у захопливій активності, виграти приємні дрібнички від бренду та зробити стильні світлини на спеціально підготовленій фотозоні. Всі ці активності додали заходу ще більше яскравих моментів і створили атмосферу свята.
Одним з особливих елементів партнерства став розіграш квитка на Ukrainian Fashion Week, організований разом з амбасадором бренду Ігорем Донських. Переможниця не лише отримала можливість потрапити на ексклюзивний показ, але й занурилася у світ моди за лаштунками і поспілкувалася з Ігорем.
“Співпраця Watsons з Ukrainian Fashion Week – це не лише про партнерство, це про спільне прагнення розвивати українську модну індустрію, підтримувати молоді таланти та популяризувати українські бренди. Watsons пишається бути частиною цієї спільноти, створюючи нові можливості для творчості та взаємної підтримки. Попереду ще більше цікавих ініціатив, які зроблять світ краси ще яскравіше!” – коментують в мережі.
Довідка. AS Watson Group є найбільшим у світі міжнародним роздрібним продавцем товарів для здоров’я та краси, який керує понад 16 500 магазинами під 12 роздрібними брендами на 28 ринках і має близько 130 000 співробітників по всьому світу. У 2023 фінансовому році AS Watson Group зафіксувала дохід у розмірі $23 млрд. Щороку обслуговує понад 5,5 мільярдів покупців за допомогою технологічних платформ O+O (Offline плюс Online).