
Кадрові зміни в управлінській команді компанії CPG


Мережа Watsons приєдналась до благодійної акції Фундації “Дім Рональда Макдональда” – “Всеукраїнський день піжам” на підтримку тих, хто хворіє.
Watsons, як соціально-відповідальна компанія, розуміє, що у сьогоднішніх реаліях необхідно пам’ятати про важливість турботи про своє фізичне та ментальне здоров’я. І бажає щоб всі, хто зараз хворіє, якнайскоріше одужали і ніколи більше не хворіли.
Саме тому, 27 листопада компанія Watsons долучилася до «Всеукраїнського дня піжам», організованого партнерами – Фундацією “Дім Рональда Макдональда”, підтримавши всіх, хто знаходиться чи знаходились на тривалому лікуванні в медичному закладі чи вдома.
Протягом дня співробітники Watsons, як центрального офісу, так і магазинів ділились своїми світлинами в піжамах у підтримку «Всекраїнського дня піжам», закликали друзів приєднатися до акції та підтримати Фундацію фінансово на сайті. Співробітники з радістю долучали до акції своїх рідних та близьких. Їхні теплі, щирі та підбадьорюючі фото сповнені домашнім затишком та оптимізмом.
Окрім надихаючої підтримки у соціальних мережах, Watsons надали товари власної продукції на 50 000 грн для п’яти кімнат сімейного типу Фундації Рональда МакДональда у Вінниці, Харкові, Сумах, Львові та Києві.
Нагадаємо, що Фундація Рональда МакДональда облаштовує сімейні кімнати в лікарнях, аби діти могли проводити більше часу з близькими. Всі зібрані кошти з благодійної акції будуть спрямовані на будівництво нової кімнати сімейного типу у Києві. Кожен може долучитись та підтримати діяльність Фундації на сайті https://rmhc.org.ua/ .
Довідка. Watsons Україна – входить до складу A.S. Watson Group, найбільшої у світі мережі роздрібної торгівлі продукцією для краси та здоров’я. Нині мережа налічує понад 15 000 магазинів і понад 1400 аптек на 25 ринках Азії і Європи. У мережу Watsons Україна входить понад 400 магазинів і 14 аптек у більш ніж 100 містах. Більше 4500 співробітників обслуговують близько 3 млн покупців щомісяця.
Читати також –
Томаш Вроблевскі, Watsons: Впроваджуємо багатоканальну стратегію з фокусом на цифровий рітейл