
У Мукачеві відкрився перший McDonalds – у співпраці з АЗК ОККО


“Щось на іноземному” – головний слоган рекламної кампанії Цитрус до Китайського нового року, яка триватиме в мережі з 19.01 до 30.01.23.
“Цього року ви не побачите традиційних червоних кольорів, драконів, паперових віял чи ліхтариків. Замість них – кролик, який є символом 2023 року за східним календарем. Та і він не простий, а з характером. Бо хоч Новий рік і китайський, кролик наш, український”, – говорять в компанії.
Окрім яскравої концепції з цікавою грою, про яку рітейлер розкаже трохи нижче, Цитрус пропонує багато популярних товарів з вигодою до 50%.
Компанія зробила добірку найбільш цікавих пропозицій, щоб довго не довелося шукати кращі варіанти:
“Та й це ще не все. Повертаємося до гри, про яку писали вище. Підписуйтеся на інстаграм та телеграм-канал Цитрус, шукайте там зашифровані послання, розгадуйте їх та пишіть свої відповіді у директ з позначкою кролика на початку повідомлення. За правильні відповіді отримуватимете бонуси, якими можна буде оплатити частину вартості покупок у Цитрус”, – заявив рітейлер.