Відома художниця Соня Морозюк влаштувала арт-перформанс і розмалювала столичний ТРЦ Gulliver

Відома художниця Соня Морозюк влаштувала арт-перформанс і розмалювала столичний ТРЦ Gulliver

04.08.2023 04:49
  605
Дарія Осіїк

У четвер, 3 серпня, відома художниця Соня Морозюк влаштувала справжній арт-перформанс, наживо розмалювавши колони і інсталяцію I Love Kyiv торгово-розважального центру Gulliver. 

Захід відбувся в рамках спільної колаборації ТРЦ і мисткині, мета якої нагадати про потрібні сьогодні сенси. 

«Моя творчість – про сенси: актуальні, потрібні, ті, що на часі. І хочеться це транслювати максимальними можливостями. Разом з ТРЦ Gulliver ми створюємо і транслюємо важливі сенси разом: на найбільших екранах Європи та всередині комплексу. Кохай, створюй, надихай, мрій, дій, обіймай, підтримуй. Наповнюй своє життя сенсами – ось наш головний меседж. І ми будемо неймовірно щасливі, якщо ви транслюватиме цей посил в унісон з нами – вашими фото чи відео у соціальних мережах», – розповідає Соня Морозюк. 

Кожен відвідувач мав можливість не лише побачити, як створюється мистецтво у реальному часі, але особисто доєднатися. Всі разом – Соня Морозюк, відвідувачі комплексу і гості перформансу – створили особливу картину, наповнену особливими сенсами, яка прикрасить стіни ТРЦ Gulliver.

«Прямо зараз ТРЦ Gulliver створює сенси в межах комерційної нерухомості. У свою чергу, Соню Морозюк називають художницею сенсів – за сучасне бачення та актуальні меседжі. Таким чином, у нас стався сенсовний «арт-метч». Ми запрошуємо вас наповнити життя коханням, мріями, обіймами, вірою та підтримкою!», – розповідає директорка з маркетингу ТРЦ Gulliver Катерина Жураківська. 

В рамках колаборації Соня Морозюк створила ексклюзивну картину, яка прикрасила фасадні екрани ТРЦ та в стилістиці якої оформлені вітрина комплексу, що виходить на вул. Еспланадну, вхідні роторні двері, колони та панорамні ліфти. 

А на 2-му поверсі до 13 серпня проходить виставка робіт художниці під назвою «‎Сенси by Соня Морозюк»‎. Вхід на виставку вільний. 

Саундтреком кампанії стала композиція співачки TAYANNA «Хлопче». Творчим партнером проєкту виступає магазин канцелярських товарів Akvarel. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Мережа мультимаркетів Аврора підсумувала 2024 рік, який відзначився стабільним розвитком та новими звершеннями....
time icon  
  542
Усі новини ринку