Varus.ua запустив серію анімаційних роликів про доставку продуктів

Varus.ua запустив серію анімаційних роликів про доставку продуктів

19.06.2024 04:00
  865
rau

Varus.ua  спільно з Бізнеспес розробили серію мультиплікаційних роликів про 20-хвилинні слоти та зручність доставки.

Головні герої серійних відео — компанія друзів — Равлик, Зайчик, Коза та Порося. Усі вони мають цікаві життєві історії та особливі риси характеру.

Так, наприклад, Зайчик у дитинстві зазнавав булінгу, тому почав займатись бойовими мистецтвами. Фізична сила подарувала йому впевненість та можливість захищати інших. Раніше Зайчик працював курʼєром у varus.ua та спритно доставляв всі замовлення. Зараз же долучився до Збройних сил. Завдяки своїм вухам-локаторам він дуже ефективний у підрозділах ППО.

Равлик — маломобільний, проте дуже розумний і наполегливий. Після школи, де він познайомився з іншими героями, Равлик став програмістом. А ще він бореться за інклюзивність та допомагає всім повірити у себе: адже якщо вийшло у нього, то вийде і в інших.

А от у Порося є певні особливості зі здоров’ям, він має уповільнений обмін речовин. Через це для нього вкрай важливо правильно харчуватись та завжди мати доступ до корисних продуктів. У цьому Поросяті допомагає сервіс varus.ua, де можна замовити доставку продуктів у зручний час.

Коза — найдоросліша з усієї компанії. Амбітна та сильна, вона вміє постояти за себе і своїх друзів, та водночас має добру й лагідну натуру. Зараз вона працює маркетологинею та вчить інших жінок бути впевненими у собі, цінувати себе та будувати здорові стосунки.

«Добро — універсальна мова, яку розуміють всі. Ми запропонували Varus персонажів, які будуть втіленням добра у різних його проявах: інклюзивність, взаємна повага, прийняття одне одного та любов до себе. На деяких персонажів нас надихнули цілком реальні люди. Реально існуючі, але нереально круті» — розповів Бізнеспес.

Історії персонажів втілені в серії мультиплікаційних роликів, кожен з яких має власний сюжет.  Відео вже можна було побачити в YouTube та соціальних мережах Varus.

«Серія роликів, яку команда Varus реалізувала спільно з Бізнеспес, має на меті розповісти про всі переваги сервісу усвідомлених покупок varus.ua Ми прагнемо спілкуватись з нашими клієнтами однією мовою та робити нашу комунікацію максимально простою та зрозумілою”, — зазначив Владислав Зеленко, Head of Digital marketing e-commerce varus.ua.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку