USUPSO спільно з креативним маркетинговим агентством Royenko Agency створили маски, які MUST
Міні-колекція “MustKA до Паски” з чотирьох дорослих та трьох дитячих дизайнів для масок, народилася практично перед Великоднем і в період найбільш жорсткої фази карантину.
“MustKA, тому що маски зараз не просто примха, а необхідність. І якщо вони вже стали такими важливі, то вони можуть бути відмінними носіями оптимізму і гумору”, — говорить Ольга Роєнко, СЕО Royenko Agency
Японський бренд USUPSO, чиї магазини розташовані в Вінниці, Одесі, Львові, Херсоні та Чорноморську, відрізняється сміливістю і яскравістю своїх дизайнів. А Royenko Agency вже мають успішний досвід колаборацій зі сміливими і готовими на експерименти брендами.
Ця колаборація покликана внести трохи гумору і унікальності у предмет гардероба і гігієни який став необхідним.
Замовити маски з серії MustKA можна на сайті: