У Varus запустили благодійну акцію на підтримку українських дітей-сиріт

У Varus запустили благодійну акцію на підтримку українських дітей-сиріт

04.08.2022 12:07
  666
rau

З 1 по 31 серпня клієнти мережі супермаркетів Varus можуть долучитися до підтримки ініціативи “Дитинство без війни”. Зібрані кошти підуть для подальшої евакуації дітей-сиріт до Туреччини та утримання їх там. Допомогти просто  — достатньо придбати товари, позначені спеціальними тематичними підцінниками.

З початку повномасштабного вторгнення в Україну, проект “Дитинство без війни” займається евакуацією до Туреччини дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування чи тих, які опинилися у складних життєвих обставинах. Це наймасштабніша приватна ініціатива з евакуації.

Там діти живуть під мирним небом, у гідних умовах, отримують регулярне збалансоване харчування та можливість дихати морським повітрям, а також – продовжувати навчання.

Завдяки партнерам, меценатам та волонтерам проекту, вже понад 2000 дітей з інтернатів перебувають в готелях Анталії.

Клієнти Varus також можуть долучитися до допомоги. Для цього з 1 по 31 серпня потрібно придбати позначені спеціальними підцінниками товари в супермаркетах мережі. Одна гривня з покупки такого акційного товару буде перерахована на допомогу проекту “Дитинство без війни”. В акції беруть участь різні продукти харчування й товари для дітей. Загалом – понад 200 позицій.

Мета проекту “Дитинство без війни” – евакуювати 3000 дітей до Туреччини та забезпечити їх проживання до настання миру. Тому чим більше покупок саме акційних товарів – тим більший розмір допомоги.

Більше інформації про проєкт – дивіться за цим посиланням.

Крім того, проєкт можна підтримати, перерахувавши бонуси програми лояльності Varus чи грошовим донатом. Детальніше – за посиланням.

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість 116 супермаркет у 25 містах України.

Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.

Читайте також –

Наше гасло – незалежність та самостійність. Varus відзначає День Української Державності


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Король американських молів: як Девід Саймон побудував імперію торговельних центрів вартістю $52 млрд

Король американських молів: як Девід Саймон побудував імперію торговельних центрів вартістю $52 млрд

Американський підприємець Девід Саймон, який побудував найбільшу імперію молів у США, проходить курс лікування від...
time icon  
  262
Усі новини ринку