ТРЦ Екватор: Halloween вже є невід’ємною частиною української осені

ТРЦ Екватор: Halloween вже є невід’ємною частиною української осені

07.11.2019 05:18
  146
rau

У мережі ТРЦ Екватор 31-го жовтня феєрично пройшло чергове свято Halloween. Незважаючи на те, що вже не перший рік свято відзначають в будній день, мережа має регулярний приріст відвідуваності і зростання чеків у своїх орендарів.

Для жителів міст Рівне, Полтава та Чернівці ТРЦ Екватор вже давно став місцем комфортного шопінгу, соціального тяжіння і відпочинку. Цього року ТРЦ дивував відвідувачів свята неординарною програмою і незвичайними інсталяціями, а тематикою свята був містичний «Цирк Halloween».

Для гостей ТРЦ працювали інсталяції з ворожками, приборкувачами рептилій, танцівницями pole-dance, цирковими клоунами і фокусниками. Настрій для відвідувачів створювали запрошені артисти: акробати, гримери, шоу-балети, музиканти та яскраві професійні ведучі.

Кульмінацією заходу стали численні розіграші, в яких взяли участь різні вікові групи відвідувачів.

Родзинкою свята стало те, що вперше служба безпеки ТРЦ підтримала івент костюмованими образами. Служба охорони на день перевтілилась в казкових персонажів і взяла участь в фотосесіях з відвідувачами. На серйозність і відповідальність чергування охорони це ніяк не вплинуло, а весь персонал був залучений до створення святкової атмосфери в ТРЦ.

Для своїх орендарів ТРЦ Екватор провів конкурс на найкреативнішу декорацію вітрини до Halloween. Кращою вітриною за результатами голосування орендарів у Рівному стала вітрина боулінгу «Турбіна», а найкращою вітриною у Полтаві – магазина Adidas.

«Як ми бачимо за кількістю відвідувачів і їх ретельно підготовленими костюмами, свято Halloween давно полюбився українцями. У свою чергу ми хочемо щорічно дивувати своїх відвідувачів новими ідеями та рішеннями. Беручи до уваги те, що гості наших ТРЦ з кожним роком стають все більш вимогливими до якості обслуговування і розважальних заходів. Ми не зупиняємося ні на хвилину у пошуку цікавих програм і позитивного досвіду зарубіжних розважальних центрів, в той же час привносячи свої ідеї та інновації для поліпшення сфери послуг та розваг українців.

Не буду розкривати всі карти, але ТРЦ Екватор в найближчому майбутньому планує йти шляхом посилення digital-рішень, збалансованості омніканальних комунікацій. Ми постараємося максимально залучити своїх відвідувачів до вибору і навіть погодженням програм наступних івентів», – розповів Дмитро Самченко, директор департаменту маркетингу ТРЦ Екватор.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку