SOVA запустила реаліті-шоу на чорну п’ятницю

SOVA запустила реаліті-шоу на чорну п’ятницю

09.12.2024 10:29
  69
rau

Київська креативна агенція BRND WGN створила рекламну Black Sale кампанію для ювелірного бренду SOVA. Кампанія перетворила знижкову комунікацію бренду на реаліті-шоу.

BRND WGN запропонувала ідею “Реаліті-сейл”! Це шоу про людей та знижки. Головними героїнями стали дві подруги-інфлюєнсерки: Чара, яка виступила в ролі хейтера знижок, та Іла, яка була прихильницею (лавером) знижок. Протягом усього сейл-кампанії дівчата ділилися своїм досвідом покупок за знижками. Проте всі їхні суперечності зникали, коли мова заходила про знижки в SOVA.

Щоб остаточно перетворити сейл-комунікацію бренду на реаліті-шоу, агенція розробила айдентику, 3D-заставку та зняла мікровипуски, які виходили протягом усього періоду знижок.

“Реаліті-шоу для багатьох – це guilty pleasure, таке саме як і купити щось зі знижкою! І тут у нас стався метч! А один з ключових атрибутів реаліті-шоу – це звісно учасники, які дають коментарі на фоні лого шоу. Ми не могли пройти повз таке” — розповідає партнерка та креативна директорка BRND WGN Тоня Кондакова.

Учасниці “Реаліті сейлу” ділилися своїми враженнями від знижок, розповідали лайфхаки для уникнення імпульсивних покупок і підбивали підсумки цього Black Sale.

Реаліті-сейл об’єднав собою всю комунікацію бренду SOVA на період Black Sale. 

 

Довідка. BRND WGN – українська агенція з мальтійським корінням. Компанія була заснована ще у 2006 році. Наразі у BRND WGN є офіси на Мальті, у Великобританії та, віднедавна, в Україні. Засновниками української філії стали Дмитро Горбенко та Тоня Кондакова. 

SOVA – український ювелірний бренд-трендсеттер, який колекційно підходить до запуску продуктів і демонструє сміливість, готовність до експериментів та свободу.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку