Від реюзингу, ресайклінгу та апсайклингу, до буккросингу та літературних квестів – які соціальні ініціативи розвиває ТРЦ Караван Outlet і як це відбувається
Минулого місяця в Київському ТРЦ Караван Outlet стартував проєкт обміну книгами. Відвідувачі торгового центру підтримали цю ініціативу і залишають свої прочитані книжки на спеціальних полицях та обирають собі інші серед наявних, залишених відвідувачами.
В минулому році Караван Outlet активно реалізовував різні соціальні проєкти в межах ідеї свідомого споживання та збереження навколишнього середовища. В галереях ТРЦ встановлено спеціальні корзини, де люди залишають безліч речей, які можна ще використовувати для реюзингу, або відправити на вторинну переробку – ресайклінг.
В цьому році тема вторинного використання торкнулася книголюбів та книжок. За словами Валентини Лободи, директорки з маркетингу управляючої компанії DCH I&RE, що керує мережею ТРЦ Караван, свідоме споживання вже давно із розряду трендів перейшло в наше життя конкретними діями: сортування сміття, відмова від пластикового посуду, шопери із тканини замість поліетиленових пакетів. Позбавлення від зайвого – іще одна корисна звичка: впевнена, у кожного знайдуться вдома прочитані непотрібні книги, які можна залишити тепер і в Караван Outlet. «Ми вирішили долучити до проєкту діток, ігровий формат був найбільш доречним і спільно з нашими орендарями SMYK, Andre Tan, Люксоптика, English Home та Pumа на весняних канікулах запросили наших маленьких відвідувачів до захоплюючої подорожі сторінками улюблених книжок – квест-гри з пошуком відомих літературних героїв в магазинах нашого ТРЦ», – каже топ-менеджер.
У квесті брали участь як дітки відвідувачів, так і три групи діток ВПО з БФ «Карітас Київ», БФ «Волонтерська спілка «Поруч» та БО «Keeplife». Малеча отримувала карту зі завданнями, аби у п’яти локаціях віднайти казкових героїв. Учасники легко та швидко знаходили на полицях магазинів відомих літературних персонажів. Що найприємніше – квест закінчився посиденьками з друзями та пригощанням піцою. Щасливі усмішки на обличчях учасників – найцінніша нагорода для команди ТРЦ Караван Outlet. Таким чином, ідея розумного використання речей, що була підтримана дітьми та батьками, переросла в новий цікавий проєкт.