Сільпо розширює співпрацю з Vivino

Сільпо розширює співпрацю з Vivino

04.12.2023 01:40
  838
rau

Мережа супермаркетів Сільпо масштабує ексклюзивне партнерство з Vivino, найбільшою у світі винною спільнотою з понад 66 млн користувачів у всьому світі.

З липня по вересень 2023 року в Сільпо тривав пілотний проект, у рамках якого в 37 магазинах з’явилися торці з винами власного імпорту з високим рейтингом за оцінками користувачів Vivino (від 3,7 і вище). Переважна більшість опитаних гостей Сільпо повідомили, що вважають цю співпрацю цікавою та корисною для себе, а також хотіли б поширення проекту на онлайн у shop.silpo.ua. При цьому кожен четвертий відвідувач Сільпо у зазначений період купував вина саме з торця з винами з високим рейтингом від Vivino.

Відтак, після успішного старту проекту, з 1 грудня окремо виділена зона Vivino з’явиться у 80% супермаркетів Сільпо, усього у 254 магазинах. Також покупці зможуть обирати вина з рейтингом Vivino в онлайн. Для цього потрібно зайти на shop.silpo.ua та у категорії “Алкоголь – Вино” обрати собі пляшку з високим рейтингом, яка за шкалою Vivino є цікавою та вартою уваги.

“Ми знаємо, що більшість споживачів потребують допомоги у виборі вина, саме тому ми співпрацюємо з роздрібними мережами по всьому світу, щоб зробити доступною інформацію, яка полегшує процес купівлі вина. Наше партнерство з Сільпо є першим у своєму роді в Україні і підтримує бачення Vivino щодо переосмислення того, як споживачі обирають вина, які вони купують. Ми не можемо уявити собі кращого партнера і з нетерпінням чекаємо на результати, – говорить засновник Vivino Хайні Захаріассен. – Якщо людям буде легше знаходити і купувати вина, які їм подобаються, і добре їх оцінювати, тоді ми будемо знати, що ми досягли успіху”.

Ця співпраця є знаковою та надає Сільпо ексклюзивне право використання інтелектуальної власності Vivino, включаючи винні рейтинги, споживчі дані та матеріали для точок продажу (POS) у своїх магазинах. Партнерство посилює прагнення Vivino зробити вино доступним у всьому світі та відповідає стратегії Сільпо, яка полягає у створенні приємних вражень для гостей магазинів.

Довідка. Vivino — це система рейтингу вин, яка базується на думках любителів вина на всіх рівнях знань. Використовуючи п’ятизіркову систему оцінювання, понад 66 млн користувачів Vivino надали оцінки та нотатки про дегустацію понад 17 млн вин з усього світу. Це допомагає легко орієнтуватися в складному процесі купівлі вина. Додаток є безкоштовним та доступний для завантаження на пристрої Android, Apple і Windows.

Сільпо – одна з найбільших мереж продовольчих супермаркетів в Україні. Нині 315 магазинів працюють по всій території країни. У мережі представлена продукція Власного імпорту з більш ніж 80 країн світу, якісно відібрані товари українських крафтярів Лавка традицій, власні торгові марки, а також товари власного виробництва – від запашної випічки Крафтяр до солодощів Власної кондитерської. У Сільпо також приділяють велику увагу враженням гостя, тому кожен новий магазин оформлений в індивідуальному дизайні.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку