Мережа Сільпо презентувала оновлений візуальний стиль та бренд для найпопулярнішої акції
Відтепер акція “Ціна тижня”, яка користується найбільшою популярністю у покупців, має нову назву – Цінотижики.
Акція “Ціна тижня” була започаткована весною 2008 року, щотижня її обирає 2 млн українців. Регулярні опитування серед клієнтів Сільпо підтверджують велику любов до Ціни тижня упродовж багатьох років. За останні 15 років Сільпо двічі осучаснював цю акцію. І нарешті зважились зробити ребрендинг. Проте так, щоб не відійти далеко від її основного меседжу – “цінотижності”.
Хто такі Цінотижики? Це товари зі знижками, які можна зустріти виключно у магазинах Сільпо, у мобільному додатку та на сайті shop.silpo.ua. Кожен з цінотижиків має свій характер, смак, вайб, які відбивають сам продукт і мають референс у анімалістичному всесвіті.
Ребрендинг акції є абсолютно логічним та стратегічним рішенням. Сільпо прагне залучити якомога більше молодої аудиторії за допомогою нових діджитал каналів, зокрема ТікТок колаборацій і продовжити подобатися аудиторії, серця якої завоювали раніше. З 7 до 12 листопада у супермаркетах роздають безкоштовні стікери для акції, щоб підняти настрій маленьким гостям мережі.
В іміджевій рекламі Цінотижиків задіяли добре відомого українського телеведучого – Миколу Луценко. На його добрих прогнозах “Миколиної погоди” зростала сучасна молодь. І оскільки основна місія Сільпо – дарувати радість та турботу, мережа продовжить відшукувати кращі пропозиції та буде створювати нові приводи для підсилення улюбленої мережі Сільпо.
Шукайте Цінотижиків Сільпо за посиланням.
А тут ролик з Миколою Луценко та Цінотижиками.