
Мумі-тролі захопили світ і заробляють на цьому. Як сімейний бізнес Янссонів виріс до оцінки в €720 млн
У 1945-му вийшла перша дитяча книжка Туве Янссон, присвячена втраті та віднайденню дому. Її головні герої Мумі-тролі...


В березні американський бренд KFC в Україні презентував новий бургери – Грандер Барбекю. Новинка сподобалась українським гостям і зараз має високий рейтинг. Пухка булочка з кунжутом, свіжі овочі, великий шматок курячого філе та соус Барбекю, роблять бургер по-справжньому ситним та смачним!
Кампанія з Грандер Барбекю стартувала також зі слоганом «KFC- саме так смакує курка», який бренд використовув і раніше. Крейвінг відео з соковитими кадрами приготування бургеру можна зустрітити на екранах в різних містах та в соц мережах.
Друга новинка цього місяця – сирні палички з брусничним соусом. М’який сир Моцарела, що тягнеться в хрусткій паніровці у поєднанні з брусничним соусом – смакує ідеально!