Мрія на колесах: переможець акції від АЗК UPG став власником кросовера Volkswagen T-Roc

Мрія на колесах: переможець акції від АЗК UPG став власником кросовера Volkswagen T-Roc

19.07.2023 11:09
  400
rau

Всі звикли відзначати день народження, отримуючи подарунки. Проте, у національній мережі АЗК UPG, якій цього року виповнилося 20-ть, усе навпаки. Дякуючи за довіру та єдність, компанія дарує цінні призи та позитивні емоції своїм клієнтам.

У мережі завершилася національна акція із головним призом – кросовером Volkswagen T-Roc, участь у якій взяли понад 1,2 млн клієнтів UPG. Фортуна посміхнулася Роману Ярошику з села Пнівне, що на Волині, який поїхав додому, сівши за кермо новенького авто.  

За умовами акції, з березня цього року водії заправлялися у мережі від 25 л будь-яким видом пального та збирали слова з літер, які випадали в чеках. Щоб виграти кросовер, потрібно було зібрати слово «АВТО». І Роману це вдалося.

«Заправляюся на UPG в середньому двічі на тиждень. Першою у чеку мені випала буква «А». Навіть коли склав усі букви, не міг повірити, що це дійсно можливо. Розумів, що такий шанс буває раз на життя. Щодо емоцій, то коли мрія здійснюється, їх важко описати словами. Скажу лише, що зараз мене переповнює радість. А також вдячність компанії за якісне пальне, а я точно знаю, що тут воно найкраще, за сервіс, який завжди на висоті, за відкритість та любов до кожного клієнта», – поділився переможець.

Автолюбитель розповів, що займається пасажирськими перевезеннями. На автозаправному комплексі UPG заправився на понад 1000 л високоякісного пального.

Окрім суперпризу, до свого 20-річчя компанія подарувала клієнтам 20 Starlink. Щоб отримати супутниковий модем, потрібно було скласти з літер найміцніші слова країни «СЛАВА ЗСУ». У мережі також розіграли ще понад 10 000 миттєвих подарунків.

У компанії розповіли, що організовуючи акцію, передусім, ставили собі за мету подарувати радісні моменти українцям, адже кожна позитивна емоція сьогодні має велике значення.

«Ми й самі щоразу раділи так, наче це нам вдалося зібрати ті літери. У кожній посмішці нашого клієнта – й наша незламність. Так ми сказали «дякуємо за довіру», «тримаємося, любі», «переможемо» кожному клієнту. Усім, хто обирає UPG. Адже сьогодні ми тримаємо економіку та підсилюємо армію разом», – прокоментувала маркетинг-директор компанії Надія Гануліч-Манукян.

Вже понад 20 років UPG заправляє українців пальним найкращої якості. Навіть попри ймовірні ризики, компанія продовжує розвивати мережу – будує нові сучасні об’єкти по всій Україні. Так на Житомирщині відкрито вже другий масштабний АЗК за цей рік, де працевлаштовано понад 100 жителів регіону. Ще один –  у незламному Миколаєві, перший в області.

«У цей історичний час ми поряд із кожним водієм критичної інфраструктури, фермером, логістом, кожним українським автолюбителем. Разом наближаємо перемогу, яка вона обов’язково буде за нами»,переконані в UPG.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Мережа мультимаркетів Аврора підсумувала 2024 рік, який відзначився стабільним розвитком та новими звершеннями....
time icon  
  505
Усі новини ринку