Яке молоко обожнюють українці: цікава аналітика від Varus

Яке молоко обожнюють українці: цікава аналітика від Varus

18.10.2023 12:15
  445
Валерія Байда

Виявляється, що на сайті varus.ua безлактозне молоко обирають 11% покупців, а лактозне – 89%. Серед 51% молока, найпопулярнішим є з 2,5% жирності. Далі про це детальніше.

Щомісяця у varus.ua обирають окрему категорію продуктів для «Адвент-календаря» продуктової аналітики. У жовтні – це молочна продукція.

Аналітика молочної продукції

У varus.ua розуміють, що кожен має свій улюблений смак та власні вподобання, тому в асортименті представлено, як безлактозне молоко, що становить 11%, так і лактозне – 89%. Більше того, додатково можна знайти ультрапастеризоване, пастеризоване, стерильне та навіть топлене молоко.

Бренди молочної продукції в асортименті

На varus.ua зібрані тільки найкращі торгові марки молочної продукції.

Серед брендів молочної продукції на «віртуальних поличках» varus.ua такі відомі марки:

  • Селянське;
  • Галичина;
  • Яготинське;
  • Злагода;
  • Lactel;
  • Varto;
  • Волошкове поле;
  • Ферма;
  • Наше молоко;
  • Гормолзавод;
  • Житомирський Молочний Завод;
  • Зоряна;
  • Просто Наше;
  • Чудо-Чадо;
  • Mimimilk;
  • Біла лінія;
  • Буренка;
  • Вигода;
  • На Здоров’я;
  • Слов’яночка;
  • Яготинський;
  • Mlekovita;
  • Soloviov;
  • Весела бурьонка;
  • Локо Моко;
  • Молокія;
  • Смакуйте;
  • Хуторок.

Аналітична інформація про молочні продукти

Серед 51% молока, яке представлено в асортименті, найпопулярнішим є з 2,5% жирності. Також кожен клієнт може замовити знежирене та молоко різного відсотка жирності.

Команда varus.ua подбала навіть про широкий вибір пакування молочної продукції, щоб кожен міг обрати зручний для себе варіант. Молочна продукція представлена у пакетах, пластикових та скляних пляшках.

Позначки на товарах

На varus.ua не просто продають продукти — онлайн-сервіс доставки дбає про час клієнтів та зручність покупок. Сьогодні в асортименті представлено 453 товари з різними спеціальними позначками.

Види позначок товарів:

  • без цукру;
  • біотовари;
  • без лактози;
  • без дріжджів;
  • без глютену;
  • для веганів.

У наступній статті, яка вийде в листопаді в рамках проекту щомісячний «Адвент-календар» продуктової аналітики буде категорія «Фрукти, овочі, горіхи».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку