Мобільний оператор lifecell виборов бронзу на Effie Awards Ukraine 2024
lifecell, провідний мобільний оператор, частина групи компаній DVL, став бронзовим призером цьогорічної премії Effie Awards Ukraine – найпрестижнішої нагороди в галузі маркетингових комунікацій, яку отримують за їхню ефективність.
Цьогорічна конкурсна програма включала 87 категорій, з яких 35 індустріальних і 52 спеціальних. Мобільний оператор lifecell виборов бронзу у категорії «Інтернет та телекомунікації». Суддівський склад, який налічував понад 260 експертів рекламно-комунікаційної індустрії, відзначив лідерство lifecell у послузі MNP – переході до іншого оператора з повним збереженням номера.
«Завдяки вдало обраній маркетинговій стратегії, популяризації оператора через послугу MNP, lifecell здобув абсолютне лідерство за кількістю перенесених до своєї мережі номерів, збільшивши їх кількість у 3 рази», – йдеться на сайті премії.
Цей успіх – результат щоденної кропіткої праці, каже Аві Щупак, керівниця департаменту маркетингових комунікацій lifecell.
«Ціллю lifecell було досягти приросту MNP-абонентів 50% рік до року. І наша команда її досягла – тримаємо лідерство вже протягом 5 років. За два останні роки ми зросли на 100% (рік до року). Наш підхід полягав у тому, щоб подолати ключові бар’єри споживачів, такі як страх втратити номер, і водночас підкреслити свободу вибору. Ці повідомлення і стали ключовими. Ми впровадили якісну та цільову комунікацію, орієнтовану на потреби абонентів, а також вдосконалили надання послуги MNP – оптимізували процес перенесення номера та зробили його максимально простим і вигідним», – зазначає Аві Щупак.
З 2019 року, коли в українців з’явилась можливість змінювати оператора, але зберігати номер, до мережі lifecell приєдналися вже понад 446 тисяч людей. Це абсолютне лідерство серед усіх операторів мобільного зв’язку.
Відзнаку Effie Awards Ukraine 2024 отримали представники й представниці lifecell:
- Аві Щупак, керівниця департаменту маркетингових та цифрових комунікацій;
- Тетяна Ільєнко, експерт з бренд менеджменту та комунікацій;
- Віктор Антропов, креативний копірайтер;
- В’ячеслав Стрембицький, менеджер проєктів та маркетингової діяльності;
- Олег Сидоренко, начальник відділу цінових пропозицій
Партнери — агенції iProspect та dentsu X Ukraine
- Ганна Горкун, CEO, dentsu X Ukraine
- Андрій Голубєв, Senior Account Manager, dentsu X Ukraine
- Ірина Балашова, СЕО, iProspect Ukraine
- Михайло Гичка, Account Director, iProspect Ukraine
Довідка. lifecell – український постачальник електронних комунікацій, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних на основі швидкісного інтернету. lifecell пропонує вигідні тарифи та послуги для користувачів смарт-пристроїв. Цифрове портфоліо компанії включає месенджер BiP, хмарне сховище lifebox, платформу TV+, lifecell music та інші сервіси, покликані підвищити якість користувацького досвіду. Компанія розвиває екосистему для реалізації проєктів зі створення «розумних» міст та надає широкий спектр рішень для B2B-сегменту: інструменти на основі Big Data, універсальні рішення для автоматизації маркетингових кампаній, сервіси із кібербезпеки, дистанційного моніторингу бізнесу та IP-телефонії. Станом на кінець 3 кварталу 2024 року lifecell обслуговує 9,9 мільйона абонентів.
Група компаній DVL – це платформа, що об’єднує бренди електронних комунікацій ДАТАГРУП, Volia і lifecell та пов’язані з ними компанії. У вересні 2024 року NJJ Holding під керівництвом французького інвестора Ксав’є Ніеля завершила придбання цих компаній, створивши нового динамічного гравця на українському телеком-ринку. Синергія експертизи, досвіду та інфраструктури трьох операторів комунікацій забезпечує повний спектр послуг зв’язку: мобільний, фіксований доступ до інтернету (включно зі супутниковим зв’язком), а також телебачення. Наявність у складі групи компаній DVL постачальника мереж, який надає послуги з оренди веж та компанії, що спеціалізується на аутсорсингу контакт-центрів, сприяє високій якості обслуговування та ефективним інвестиціям в розвиток мережі. Об’єднана група Datagroup-Volia-lifecell відкриває нові можливості для приватних клієнтів і бізнесу завдяки розширеному портфоліо послуг та конвергентних сервісів, побудованих, зокрема на технологіях IoT, Big Data, штучного інтелекту (AI), цифрового та OTT-телебачення, хмарних рішень, можливостей дата-центрів в Україні та за кордоном. Компанії групи є роботодавцем для понад 5 000 професіоналів, які обслуговують близько 11 мільйонів клієнтів у сегментах B2C, B2B та B2G. Вони регулярно входять до рейтингів інноваційних компаній, кращих роботодавців, найбільших інвесторів, лідерів української економіки, найстійкіших компаній, а також отримували міжнародні телеком-премії, зокрема Excellence Awards від TM Forum та The Global Mobile Awards (GLOMO).