
Бренд KFC запустив ланчбокси


«Ризиковано для бізнесу? Зміна клімату – це набагато більша загроза, майбутнє наших дітей під загрозою, час діяти» – вважають в LUSH.
Рік тому шведська школярка Ґрета Тунберґ почала одиночні протести перед шведським парламентом, аби той негайно визнав зміну клімату пріоритетом у своїй роботі – а вже сьогодні страйки проти зміни клімату набули всесвітнього масштабу.
Молодь взяла на себе лідируючу позиції у підвищенні рівня обізнаності населення щодо критичних змін у кліматі. Такі рухи, як П’ятниця для майбутнього (Fridays for Future), Молодь за клімат (Youth for Climate) та Молодіжний страйк за клімат (Youth Strike 4 Climate) швидко набули міжнародних масштабів серед школярів та студентів. На них молодь бастує та вимагає від дорослих, а особливо власників крупних бізнесів та політиків, активної протидії глобальній зміні клімату. В ці дні страйку, молодь припиняє освіту та просить дорослих, щоб вони так само перервали їх «бізнес як завжди» та приєдналися до них.
20 вересня у більш ніж 120 країнах світу відбудеться Марш за клімат. В Україні він буде проходити на Михайлівській площі – з 12.00 до 14.00
Як світовий бренд, присутній у більш ніж 50-ти країнах світу, LUSH усвідомлює свій внесок у зміни клімату та свою відповідальність перед дітьми за їхнє майбутнє. Протягом всієї історії свого існування, компанія впроваджує інноваційні екологічні ініціативи – від створення «оголеної», звільненої від пакування продукції до щорічних інвестицій в проекти та досліди проти тестування на тваринах. В день страйку #ClimateStrike LUSH не може стояти осторонь.
«Не може бути дзвінка сильнішого, ніж діти всієї планети, які щиро просять нас прийняти правильне рішення та захистити їх право на здорове майбутнє! Ми визнаємо, що ситуація зі зміною клімату – це надзвичайний стан, який потребує зупинитися та подумати про те, наскільки ми всі свідомі у веденні бізнесу. Майбутнє дітей потребує нашої уваги зараз – до того, як буде пізно. Ми всі у відповіді за те, в якому стані залишаємо їм планету. Ми чуємо наших дітей – ми стоїмо разом з ними!» – вважають в LUSH.
Всі магазини LUSH в Великій Британії, США, Канаді, Європі, Південній Кореї, Японії будуть зачинені, не працюватиме фабрики та офіси.
LUSH Україна також долучається до глобального кліматичного страйку та призупиняє 20 вересня робити «бізнес, як завжди». У цей день компанія зачиняє онлайн-магазин lush.com.ua на добу та з 10.00 до 14.00 призупиняє роботу свого найбільшого магазина в м. Києві, ТЦ «Глобус». Таким чином LUSH приєднуються до «шкільних протестів» та бажає привернути увагу великих бізнесів до загрозливого надзвичайного стану зі зміною клімату на нашій планеті.
Співробітники компанії виходять на Марш та закликають всіх приєднатися до Маршу https://www.facebook.com/events/2431688706890842/