Мережа ЛотОК запустила програму лояльності
Розробкою і реалізацією проекту для мережі ЛотОК займалася компанія U-SOLUTION.
Мережа роздрібних магазинів ЛотОК налічує більше 60 магазинів у Києві та Київській області. Клієнти мережі можуть накопичувати бонусні бали за кожну покупку на один рахунок, використовувати карти і бонусний гаманець в смартфоні, відстежувати витрати і планувати покупки, користуватися перевагами у онлайні.
Бонуси накопичуються на карті-ключі клієнта. Разом із нею покупцеві видаються ключі-брелоки, якими можуть скористатися члени сім’ї. Бонусні бали, при цьому, зберігаються на загальній сімейної карті.
Для участі у програмі лояльності потрібна реєстрація покупця. Зареєструватися можна кількома способами: заповнивши паперову анкету безпосередньо на касі магазину; заповнивши анкету на сайті і отримавши за це додаткові бонуси за реєстрацію; заповнивши анкету в терміналі IBox;
На сайті мережі ЛотОК крім реєстрації в особистому кабінеті є унікальні пропозиції, які бачить індивідуально кожен учасник. Наприклад, у рекламній кампанії до 8 березня жінкам нараховується додаткові 250 бонусів при покупці.
Олександра Корнілова, керівник програми лояльності мережі ЛотОК, очікує швидкого ефекту від новації. “Ми регулярно оновлюємо функціонал для ефективності програми лояльності та роботи з клієнтською базою, запроваджуємо нові можливості і опції для кращого розуміння поведінки покупця і подальшого впливу на формування лояльності до нашої мережі”, – коментує Олександра.
Руслан Димчук, директор платформи лояльності U-SOLUTIONS, акцентує увагу на функціональній частині: “Програма інтегрована з касовим програмним забезпеченням Open Store, створено єдиний канал (omni channel) для коректного збору даних та взаємодії з клієнтом в мережі. Ми постійно працюємо над функціональною частиною платформи і зручністю її використання не тільки клієнтів, але і наших партнерів”.